{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.004 visninger | Oprettet:

Lasse N
Lasse N
Tilmeldt:
19. feb 2012
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 26

Cerwin vega 189ES {{forumTopicSubject}}

Hey Hififreaks.
jeg har fået sådan en 189ES, men efter som det er mange år siden min far har spillet med dem, har han da helt glemt hvordan kabinetterne skal være.
Har læst at det bedste er er W horn?
hvad ville i mene, og hvor kan man finde tegninger til det?
det skal bare være det kabinet den sparker MEST røv i, størrelsen betyder ikke alverden for mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin vega 189ES
  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 26
    #1   4. maj 2012 har fundet et.
    det bliver et B36 da den intil videre kun skal bruges på mit lille 12kvm værelse, der bliver nok bygget W horn når jeg skrider hjemme fra engang smiley
    noget helt andet, hvilken forstærker vil i anbefale smiley


  • Doctor-Madsen
    Doctor-Madsen Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 179
    #2   4. maj 2012 Et B32 Kabinet ville ikke give en skud på dit lille værelse smiley

    Det er et Horn kabinet, dvs det e lavet til at kaste lyden langt smiley
    Så du får dig en slem skuffelse første gang du sætter noget power til den.


  • #3   6. maj 2012 Der er ingen kabinetter der sparker lyden længere end andre da smiley

    Men det orginale W horn til dem er stooooore! efter hvad jeg kan huske jeg har læst mig til engang...

    Men på et 12 Kvm værelse er det generelt idiotisk med enheder større end 12 tommer.. så byg dig roligt et W horn og gem det til du kan komme væk fra de gamle og ud på en gård hvor den virkelig har luft at arbejde med smiley

    Eller gem enheden til det projekt når du flytter hjemme fra så du har noget at glæde dig til smiley

    Generelt en både 15 og 18 tommer i så små rum vil man slet slet ikke få glæde af da det hele bare forsvinder væk fra rummet sagt på en pædagogisk måde smiley

    Du vil slet ikke kunne høre eller mærke den inde i så små rum... det har jeg erfaret med store kasser...

    Men det er rigtig nok når man kommer i et passende rum til sådanne enheder så vil kan nemmere kunne mærke dem og de vil komme mere til sin ret smiley

    Held og lykke med det smiley


  • Martin b
    Martin b Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #4   27. maj 2012 Det horn du skal bygge hedder et L-48SE de er ca 122 x 122 x 50cm med mindre du vil bygge ekstra tragten til så er de 122 x 122 x 122cm smiley de skal bygges i finsk birkefiner og trykkammeret skal være helt tæt men så kan enheden også klare 500 watt og den går linært ned til 20hz


Kommentér på:
Cerwin vega 189ES

Annonce