{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  PhasePlug
  • #1   14. maj 2020 Hej, nu er jeg ikke helt med på hvordan det er meningen den skal monteres ? er der ikke gevind på selve faseplug delen ?
    Du kan godt bore et hul i center og evt. skære gevind hvis det er sådan den skal monteres.

    Men hvilke enhed er det og har du noget om faseplug delen der skal monteres ?


  • #2   15. maj 2020 Jeg skal montere den på en 8” enhed og gevindet på faseplugget er 10mm, jeg er i tvivl om det påvirker magnetfeltet for meget på enheden når jeg bore hul i midten.

    profilbillede
  • #3   15. maj 2020 Jeg ved ikke om det kan påvirke magnetfeltet, men det er jo det den er beregnet til og normalt er magnetfeltet jo udvendig på svingspolen, så tror ikke det har nogen betydning.
    Den indvendige kerne er normalt massiv og i jern/stål så du kan sagtens bore og lave gevind til montering af din faseplug hvis du spørger mig..

    Du skal bare sørge for at der ikke kan komme spåner ned hvor svingspolen bevæger sig.


  • #4   15. maj 2020 Havde tænkt mig at pakke enheden i plastikpose og tape hvor der blir boret.
    Så må jeg se hvad der sker ??


  • #5   15. maj 2020 Det lyder som en go ide, for kommer der først spåner ned hvor svingspolen køre så er det noget bæ.
    en søjleboremaskine ville være at fortrække så hullet bliver vinkel ret på 8,5mm bor passer fint til M10, pas på når du skære gevind der skal ikke meget til før en snittap springer.


  • #7   18. maj 2020 #6 Hvad har det med emnet at gøre?

  • #9   18. maj 2020 Kunne bare ikke lige se hvad billedet havde med phaseplug at gøre (derfor jeg spurgte) desuden hvis vi bore ud til et 10mm gevind og monter et 10mm jern/stål gevindstang som der sidder på phasepluget så fjerner man enligt ikke noget vider og N vil være intakt.
    Men ja der er yderst vigtig at dække ordenligt af så der ikke er spåner i systemet.


Kommentér på:
PhasePlug

Annonce