{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Indbygningsanlæg i væg med Sonos AMP {{forumTopicSubject}}

Vi får bygget vores nye hus fra april-september næste år, hvor der mellem køkken/alrum og stue vil være en ca. 1 meter dyb, 25 cm bred og 3 meter høj væg i gasbeton, som "adskiller" de to rum.

Denne væg smider de fleste for tiden en biopejs i, men det er vi ikke lige til. Andre indbygger et akvarie eller måske noget helt tredje, men jeg har gået lidt med tanken om at indbygge nogle gode højttalere, som måske kan gøres på en elegant måde, hvor der samtidig vil en fantastisk lyd i hele rummet på i alt 70 kvm uden at man skal have store højttalere stående.

Jeg har lagt billede med op hvor der er tegnet cirkel om den omtalte væg. Tanken er, at jeg kan få besluttet, indkøbt og designet størrelse mv, så indbygning kan koordineres med håndværkerne ifm opsætning af vægge, så jeg ikke selv skal få skåret ud til det efterfølgende.

Jeg ser gerne at specielt dybde skal fylde meget, altså at en eller flere større bassenheder skal tænkes med ind.

1 - hvad tænker I om ideén og placeringen i rummet?
2 - har I input til hvilke højttalere der med fordel kan købes og "splittes op" med indbygning i tilpasset kasse, eller vil det udelukkende være almindelige indbygningsenheder der egner til til formålet?

Budget er ikke fastsat, men jeg ser selvfølgelig helst at det kan gøres for relativt få midler - fx ved køb af brugte kvalitets højttalere, hvor enhederne kan indbygges.

Ser frem til input smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbygningsanlæg i væg med Sonos AMP
Kommentér på:
Indbygningsanlæg i væg med Sonos AMP

Annonce