{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.103 visninger | Oprettet:

Surround hjemmebyg {{forumTopicSubject}}

Søger lidt hjælp!,

Her hen over vinteren var min tanke at gå igang med noget DIY surround, i første omgang kommer det til at skulle være satelitterne som skal bygges, havde tænkt på nogle TB enheder hele vejen rundt? men er dette godt nok og er der nogen som evt har nogle forslag til andre enheder, små men gode.

Hvis der er spørgsmål til noget jeg har glemt så skriv endelig.

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surround hjemmebyg
  • #1   12. okt 2010 Det har jeg ikke tænkt over, men efter hvad jeg kan se koster nogle TB enheder ikke mere end et par hundrede eller 3 så skal der self lidt træ og lidt terminaler og andet til.., men sådan 500 ca ?,

  • #2   12. okt 2010 Jeg havde tænkt på en TB enhed med modelnummer W3-871S .

  • #3   12. okt 2010 Støttes i bunden mener du at jeg skal have en sub også ?, det var også min plan men ikke lige i første omgang. , min plan var at lave kabinetterne til satelitterne i 19 mm mdf da jeg alligevel har sådan noget til at stå.

  • #4   13. okt 2010 http://coolcat.dk/bjoern/TABAQ_TL_for_TB.pdf

    jeg har selv bygget dem der og er overrasket over hvor godt de spiller og hvor meget bund der egentlig er, de spiller dog ikke voldsomt højt, men højt nok til film og musk ved normalt lytte niveau smiley Sådan nogle fuldtone enheder kan altså bare noget specielt.

    Snak evt. med marcus fra optisound, han har rigtig meget erfaring med tangband.


  • #5   13. okt 2010 Dennis H : Som sagt er min plan først at lave satelitterne.., subwooferen skal nok komme,. kan dog se det er en hjemmeside fra USA du linker til, derved kommer der told oveni hvis jeg bestiller der fra, kender du evt nogle EU hjemmesider hvor de enheder kan købes?, og kan de enheder monteres i meget små kabinetter?,

    Lars K : Har en gang før set nogle hjemmebyg som dem du linker til, sys dog de er lidt for høje smiley , ville gerne have noget mindre til at hænge på væggen,
    Jeg vil lige prøve at tage kontakt til ham, men jeg har forstået det helt rigtigt at hvis man køber Tangband fuldtone enheder så skal der ikke laves delefilter,?.



  • #6   14. okt 2010 der SKAL ikke laves dele filter men et notch filter der lige dæmper lidt er kun en fordel.

  • #7   14. okt 2010 Dennis H - og der skal betales bøde + told hvis du ikke vil men skat opdager dig.

  • #8   14. okt 2010 Hey,

    Af gode små fuldtoner er der også Peerless og Vifa :
    http://frequence-shop.dk/produkter/15-vifa-amp-peerless/

    Har hørt Peerless fuldtonerne og de er meget fornuftige. Vifa TG enheder også meget fin.


  • #9   14. okt 2010 Dennis H - Ja det skal man kun hvis man vil, og jeg ville hellere købe dem i eu end at betale told, og evt bøde hvis det er.

    Lars K - Notch filter er vel også lige til at lave ?

    Henrik Ren H - Jeg må lige kigge på hvad jeg kunne finde på at købe,


  • #10   15. okt 2010 Michael J - jep det er nogle få komponenter du lodder sammen i serie med plus kablet smiley

Kommentér på:
Surround hjemmebyg

Annonce