{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye diskanter til cerwin-vega v-10f
  • #1   4. feb 2010 Jeg ville forhøre mig i hifiklubben og høre om de kan skaffe et nyt sæt hjem til dig af de originale

  • #2   4. feb 2010 Basrep.dk sælger diskanterne til mindre end halve priset af hvad hifiklubben tager for dem.

  • #3   4. feb 2010 Sorry nu kan jeg ikke dy mig mere, men hvornår lære jer som har CV da man ikke skal spille så højt at diskanten går!!!!!!????

  • #4   4. feb 2010 har du tjekket sikringen som punkt et ?

    Dennis V
    Cerwin Vega - Because noone screams out for more treble !

    VF modellen er jo heller ikke den bedste CV har lavet
    Men selv i dyre højttalere kan diskanten godt ryge


  • #5   4. feb 2010 Det er ligegyldigt hvilken højttaler der er tale om, dyr eller billigt, så kan både bassen og diskanten gå. så prisen har intet med det at gøre

  • #6   4. feb 2010 jamen hvorfor så skrive sådan en kommentar ?

  • #7   4. feb 2010 fordi jeg kan ikke forstå hvorfor folk spiller så højt, at lyden ikke er ren længere og dermed risiko for at ødelægge enhederne, jeg forstår det ikke...

  • #8   5. feb 2010 Jeg kan kun give give Dennis V ret.

    Det er da tåbeligt at spille så højt at lyden ikke længere er ren og der er risiko for at smadre enhederne.

    Men det lære i jo nok en dag.


  • #9   5. feb 2010 Lige Præcis Allan A.

    Lad os da håbe at de lære det en skønne dag. For personligt ville jeg da mene at man nemt kan høre når lyden knækker eller sagt på en anden måde, høre når lyden ikke længere er ren.


  • #10   5. feb 2010 Ja hvis man ikke kan høre det så er man godt nok mere tonedøv end man har lov til at være.

    Ellers skulle de måske investere i noget forstærkergrej som kan trække deres CV´er ordentligt op. Jo mere strøm de får i røven jo bedre spiller de og jo længere holder de.


  • #11   5. feb 2010 Allan A.

    Lige præcis, CV er jo kendt for deres kæmpe bastryg som de kan levere og deres kæmpe baseheder, men hvor at kunne trække deres højttaler optimalet, så skal man have en rigtigt god stor forstærker som er utrolig strøm stræk, og ikke bare en eller anden lille Sony forstærker som ikke levere noget som helst....


  • #12   5. feb 2010 Præcis. Osse derfor jeg solgte mine utroligt nvellydende S1´ere fra CV. Det var simpelthen fordi jeg ikke kunne lvere nok strøm til dem. Og da jeg ikke ønsker at fylde stuen med effektblokke, så tænkte jeg at de skulle sælges.

  • #13   5. feb 2010 Præcis. Det lyde også som om at det var det mest fornuftige, for så er der andre som kunne få glæde af dem smiley ikke negativt ment.

    Men jeg tror at grunden til at der er så mange her inde, som får ødelagt deres enheder i deres CV højttaler, er ikke kun fordi at de spiller for højt, men også lige så meget fordi at de ikke har sat en ordenligt forstærker på, som måske levere 2 gange 100 watt og så mener de at det er nok til at trække dem, og så giver de bare fuld gas der ud ad, og så går det galt. Jeg tror at der er mange som tror at alle forstærker kan trække CV også når der skal spilles højt, men det kan de bare ikke...


Kommentér på:
nye diskanter til cerwin-vega v-10f

Annonce