{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Male kabineter...hvordan ?? {{forumTopicSubject}}

Hey

Har overvejet at male front og baghøjttalere..

Front:
http://www.hifigalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=912


Bag:
http://www.hifigalleri.dk/uploads_xl_wm/68929.jpg?16-10-2009%2016:28:10

De er ret glatte og jævne i overfladen.

Men bør jeg give dem grunder først..??
eller kan malingen hæfte ordenligt alene..?

Og bør jeg måske lige slibe dem let, inden der males..??



Håber i kan hjælpe smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male kabineter...hvordan ??
Kommentér på:
Male kabineter...hvordan ??

Annonce