1.306 visninger
|
Oprettet:
Skift enhed ud i aktiv subwoofer .. {{forumTopicSubject}}
Hej galleri.
Jeg har en jamo subwoofer som jeg ikke synes spiller godt nok, eller kraftigt nok. Så tænkte jeg på at udskifte enheden i subben, med en sub, i ved, dem man bruger i biler.
Tænkte på at købe en i thansen f.eks, og så bare koble på, er dette muligt?
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 99
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
Det vil jeg ikke anbefalde dig at gøre, da du ikke får en bedre løsning på nogen måde eller får løst dit "problem". Enheden og forstærkeren i subben er tilpasset til hinanden og derfor ville de være utrolig "dumt" at udskifte enheden, da det jo heller ikke løser problemet.
Nej problemet er, at du har en sub med den størrelse forstærker som der nu sidder i den og den størrelse enhed som nu sidder i den, at hvis dit kabinet er for lille til subben, men du har en forholdsvis en stor forstærker, så skal din forstærker bruge flere krafter på at flytte enheden i et for lille kabinet, hvor det ville hjælpe meget hvis de fra frabikkens siden havde lavet kabinettet bare lidt større. Så derfor vil din eneste løsning problemet vil enten være at du prøver at give din sub en anden placering eller går ud og køber en NY sub og i GOD KVALITIET, så vil du opleve en meget større forskel og en klart en forbedring i lyden.
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 238
Skift enhed ud i aktiv subwoofer ..