{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Christian L
Christian L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Skift enhed ud i aktiv subwoofer .. {{forumTopicSubject}}

Hej galleri.
Jeg har en jamo subwoofer som jeg ikke synes spiller godt nok, eller kraftigt nok. Så tænkte jeg på at udskifte enheden i subben, med en sub, i ved, dem man bruger i biler.
Tænkte på at købe en i thansen f.eks, og så bare koble på, er dette muligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift enhed ud i aktiv subwoofer ..
  • #1   24. jun 2009 nej det bliver noget fusk. Vælg en ordentlig enhed og lav et godt kabinet. Det andet går bare op i bulder bas

• #2   24. jun 2009 Hey

Det vil jeg ikke anbefalde dig at gøre, da du ikke får en bedre løsning på nogen måde eller får løst dit "problem". Enheden og forstærkeren i subben er tilpasset til hinanden og derfor ville de være utrolig "dumt" at udskifte enheden, da det jo heller ikke løser problemet.

Nej problemet er, at du har en sub med den størrelse forstærker som der nu sidder i den og den størrelse enhed som nu sidder i den, at hvis dit kabinet er for lille til subben, men du har en forholdsvis en stor forstærker, så skal din forstærker bruge flere krafter på at flytte enheden i et for lille kabinet, hvor det ville hjælpe meget hvis de fra frabikkens siden havde lavet kabinettet bare lidt større. Så derfor vil din eneste løsning problemet vil enten være at du prøver at give din sub en anden placering eller går ud og køber en NY sub og i GOD KVALITIET, så vil du opleve en meget større forskel og en klart en forbedring i lyden.

• #3   24. jun 2009 Du får ihvertfald ikke bedre lyd af at købe en xzound bas hos thansen, prøv i stedet at ekperimentere med placeringen af subben . jeg læste engang i et katalog fra hifiklubben at man skulle stille subwooferen i lyttepositionen sætte et stykke musik på med kraftig bas skue lidt op og så gå rundt i rummet til man finder det sted hvor bassen lyder kraftigst og så placere den den der, jeg gjorde det selv og det virker, du vil måske blive overrasket over hvor meget det har at sige.

Kommentér på:
Skift enhed ud i aktiv subwoofer ..

Annonce