{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.622 visninger | Oprettet:

Trond N
Trond N
Tilmeldt:
9. sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

FVX 41000 / Ravemaster - godt eller? {{forumTopicSubject}}

Er det noget der spiller godt? Det skal bruges til at høre vold højt tramp til diverse fester
Link til højtaleren: (link fjernet)
Og denne forstærker, kan den brokobles?
Link: (link fjernet)
Kan ikke rigtig finde ud af om det er muligt? Jeg har nemlig en anden forstærker, men den får jeg nok først tidligst igen om 6 måneder, og så ville det være skod at stå med to - så ville brokoble.
Nogen der ved hvordan det spiller?
På forhånd tak.

//Trond.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FVX 41000 / Ravemaster - godt eller?
  • #1   9. sep 2008 du kan sagtens tage og sætte begge to ht på den ene forstærker. bare en på hver side.. og LAD være med at brokoble med mindre der står i parpirene til forstærkeren at den må det


  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   9. sep 2008 Men altså, det som jeg linker til vil sagtens kunne holde til at få fyret godt op i længere tid?
    - Brokobler ikke medmindre der står den kan. Så må den ene bare være back-up..


  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   9. sep 2008 Og hvordan ser de højtalere ud? Det KUN 1000 kr for enhederne og så eller 500 for paneler, er det en fornuftig pris? Det byg selv.

  • #4   9. sep 2008 Fordi det er noget lort. Bare du kigger på enhederne, ligner det noget .. "dsdfgdsad".

    At bruge 10" som mellemtone enheder er for galt. Det ligner ikke noget der spiller godt.


  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #5   9. sep 2008 ravemaster.. de spiller altså ikke ret godt, men kan til gengæld spille monster højt.

    der er en grund til at de er så "billige" smiley


  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #6   10. sep 2008 De skal bruges til at fyre sygt højt op til fester - er de fine til det?

  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #7   10. sep 2008 havde engang nogle til at stå, og de lyder faktisk bedst når de er godt oppe i db.. stadig er det ikke noget jeg ville overveje at anskaffe mig.
    men ja de kan vidst sagtens bruges til fester smiley


  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #8   10. sep 2008 Fordi har kun 5000 til forstærker og 2 højtalere. Så ved sku ikke lige hvad jeg skal købe.. smiley Kan du anbefale noget godt?

  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #9   10. sep 2008 5000 er jo ikke meget til begge dele. tror du bliver nødt til at søge brugt udstyr for at være ærlig smiley

  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #10   10. sep 2008 Okay. -.- Dammit. xD
    Men tak for hjælpen. smiley


Kommentér på:
FVX 41000 / Ravemaster - godt eller?

Annonce