{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

skærmkort {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige købt mig en ny brugt maskine, men den har et onboard geforce 6100. og det sucks.. men da det er en maskine der bruges til mediacenter ser jeg nødigt at der kommer et skærmkort med blæser i..

mon ikke dette kort kan preæstere bare lidt bedre end nvidia 6100 onbord.. det kan slet ikke trække call of duty 2 eller for den sags skyld 4... det er en xp3500 64 bit..

mon det kort her giver den forbedring jeg savner.. ??

ps, jeg er ikke den store gamer, så vil ikke ofre mange penge på det. men bare så jeg lige kan overleve at spille lidt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skærmkort
  • #1   6. apr 2008 (link fjernet)

• #2   6. apr 2008
    eller måske dette her, dobbelt så mange ram, dog med en lavede hastighed..

(link fjernet)

• #3   6. apr 2008 eller dette ?

(link fjernet)

• #4   6. apr 2008 Det 2600pro er fint, jeg bruger selv 2600 dog xt.. og det kan jeg sagtens spille med, i god opløsning og masser af details.

Der er ikke den store forskel imellem de kort, snup det du syns bedst om;)

• #5   6. apr 2008 tror jeg tager det 1. så. jeg kan godt lide det der 1,4ghz..

• #6   7. apr 2008 hvad siger dit bugdet... for de kort du linker til SUCKS BIGTIME!!!
    husk ikke at vudere kortet udfra om det er 256mb eller 512mb....til er clock frequens osv du skal tjekke...
    skriv hvad du maks vil gi så skal jeg nok forsøge at linke

• #7   7. apr 2008 jamen det har ikke så meget azf gøre med hva jeg vil give, jeg vil give hva der er nødvendigt, men jeg vil ikke have et skærmkort med en 3,5hk blæser monteret. det skal være absolut lydløst, eller bliver jeg grøn og skider på gulvet.

men jeg ved godt at man skal gå efter hastigheden på kortet, men jeg behøver ikke den store opløsning, da jeg har en 32" fladskærm som den kører på, så max 768 x 1280. og det kan sgu ikke kræve de store ram, så 256 er vel nok, men så er det hastigheden, jeg syntes da at 1,4 ghz og ddr3 ram, lydder som en ok ting, taget i betragtning at det er absolut lydløst. ( no 3,5 hk blæser montet )

jeg er ikke den der kræver fenomenal grafik, da jeg ikke spiller mget, men call of duty 4 kunne være rart at kunne trække bare flydende i 800x600 med rimlige detaljer. og eventuelt crysis og medal of honer airborne..

men det må da være klasser bedre end det her lorte GF 6100 onbord grafikkort.

men jeg vil ikke bruge meget emre end 500 kr på det, for der er flere ting der skal opgraderes, den skal ahve en stang 677 mhz dimm 240. 1gb ram. og en maya lydkort. og den skal stå inde i stuen, ved siden af anlæget og hold sin kæft..

Kommentér på:
skærmkort

Annonce