{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til program!...
  • #1   12. sep 2007 Hvis det er på brændte (kopierede film), hvilket teksten hentyder til, er dette ulovligt at bringe i forum.

Læs venligst nedenstående:

2.8 Indlæg om deling af beskyttet indhold
    HifiGalleri.dk’s forum bliver til tider brugt til en del indlæg, der er i strid med regler for andre fora og gældende lovgivning om ophavsret. Her tænkes i særdeleshed på indlæg om udveksling af numre til DBA, opfordring til deling/download af film/musik samt deling af andet copyright beskyttet indhold.
    HifiGalleri.dk forbeholder sig al ret til at slette indlæg, der strider mod andre foras regler om deling af 3. parts oplysninger samt gældende lovgivning om beskyttet materiale.
    Alle indlæg, der giver indtryk af at have til hensigt at dele denne slags oplysninger slettes øjeblikkeligt og der sendes en advarsel. Gentagen oprettelse af disse indlæg medfører frysning af brugerkontoen og tilsidst sletning af denne.
    HifiGalleri.dk tager intet hensyn til, hvem der opretter disse indlæg.

• #2   12. sep 2007 det har jeg aldirg snakket om!

• #3   12. sep 2007 det er til en gammel vhs film som jeg skal have brændt over og jeg skal så bruge nogle undertekster til den! så det er hel lovligt!

• #4   12. sep 2007 Der er normalt undertekster på VHS film også, medmindre jeg har misforstået noget smiley

• #5   12. sep 2007 og hvordan hulen vil du få underteksterne over på den vhs der ? og desuden er det os ulovligt at kopiere vhs film

• #6   12. sep 2007 Hehe. nu stopper i med at gi ham problemer

• #7   13. sep 2007 hehe men hvis man har lyst til at smide vhs kvalitet over på dvd og bruge filmens længte på at ligge den ind og komprimere til dvd og smide undertexter på så kunne man lige så godt bare se filmen på vhs hehe.

Dit svar skulle have været du have købt en NTFS film fra usa som ikke er dk text på som du gerne vil have texter på smiley Hvis der såfram ikke var kopi beskyttelse på filmen for så er jeg lidt i tvil om det er ulovligt og bryde den til eget forbru smiley

• #8   13. sep 2007 Der er efterhånden så mange der prøver at spørge om det, og når folk afslører dem skifter de over og kommer med historie smiley

Der er undertekster på vhs film.

• #9   13. sep 2007 prøv et andet forum ved der er et forum der hjælper med alle de der ulovlige ting ang pc.... men hjælper dig ikk... det kan google gøre

• #10   13. sep 2007 kan det passe man skal have WinRAR Physical for at kunne åbne den?

Og hvordan for jeg sat filen sammen med filmen?

• #11   13. sep 2007 Der findes et program der hedder "Subtitle workshop", men det er stadig ulovligt.

Kommentér på:
Hjælp til program!...

Annonce