XTZ 99W 12.16 mening {{forumTopicSubject}}
Hej Hifi-galleri.
Jeg har lige fået indkøbt to nye XTZ 99 12.16 subs, og ville bare give en lille mening om dem. Det kunne jo være der var nogle der overvejede sådan en sub. Here goes...
Første indtryk da jeg fik pakket op for dem, var at de virker utrolig smukke at se på (pianolak). Men det er jo selvfølgelig en smagssag, om man er til højglans eller ej (kan selvfølgelig også fås i matsort).
Efter jeg fik sat dem på plads og tilsluttet dem, var jeg egentlig ikke overrasket. Men jeg fandt hurtigt ud af at der er mange indstillingsmuligheder, det kan både være skidt eller godt. Jeg synes dog med skumplugs bassen virker mest stram og fast.
Men gav mig god tid til at indstille dem, og dernæst blev jeg virkelig overrasket. Der er virkelig smæk på, når man fyrer op for introen til Transformers. Troede virkelig jeg skulle blive blæst ud af ruden. Dog tror jeg stadig det kræver lidt mere arbejde med indstillingerne.
Anyways, alt i alt er jeg mega glad for mit køb. Jeg synes det er en rigtig fin pris kontra det du får.
Hilsen Lasse.
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 51
Jeg fik dem til at spille rigtig fint efter fin-tuning men blev aldrig 100% tilfreds.! Men de er billige og det er nok det største plus... Man for meget for pengene.. og de er bygget solidt.
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 7 AV-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 376
feb 2013
nov 2012
Men okay mit rum er måske heller ikke det største.
feb 2013
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 2 AV-enheder: 4 Emner: 7 Svar: 126
Jeg kunne ikke udpege placeringen men det er også vigtigt at man ikke sætter crossover for højt. Kommer du op over 120hz, så begynder man at kunne høre hvor den står.
Men de giver dine dali subs røvfuld?
nov 2012
Og jo, Dali's sutter røv ved siden af.
aug 2017
Følger: 1 Svar: 1
XTZ 99W 12.16 mening