{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Kristian K
Kristian K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Hvad hedder dette stik? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Hvad hedder sådan et stik? Altså det der er markeret med rødt.

Og jeg kan vel godt bare smide den til min effektforstærker og så kører det?

Er nemlig træt af den ikke kan slukkes med fjernkontrollen.

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad hedder dette stik?
  • #1   10. sep 2013 Det er et helt normalt stik som i stik kontakten hvor de ofte slukker samtidig med at du slukker for den rotel. Du skal først se bag på hvor meget strøm du må trække igennem før du sætter en effekt til da du let kan overbelaste den smiley

• Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    mar 2007

#2   10. sep 2013 rene k takker.

problemet er bare, at der ikke er noget stik der passer i dem, fordi det er sådan:
    <* *>
    Normale stik er formet sådan:
    (* *)

Det er simpelthen for skarpe i kanten. Den må smække 400w synes jeg der står.. Kigger lige på min forstærker smiley

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #3   10. sep 2013 De ses ofte på apparater med nogenlunde lavt forbrug og med "shaver" (figure8) stik på. Det er som regel støbt.

http://media5.rsdelivers.cataloguesolutions.com/LargeProductImages/R398691-01.jpg

• Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    mar 2007

#4   10. sep 2013 Aha. Øveren. Men tak for det.

Er der andre forslag til hvordan jeg kan undgå at rejse min fede krop hen og slukke den manuelt?

Har overvejet en spareskinne, men den har vel ikke godt af konstant at blive afbrudt "uautoriseret" ?

• Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    mar 2007

#5   10. sep 2013 Mr.Diy hmm.. jamen det må jeg vel gøre så. Har sat mit TV til anlæget fordi jeg synes højttalerne i det sutter r**, så bruger det jo konstant.

Det der med relæskinne lyder farligt så nøjes med at købe en smiley

• Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    mar 2007

#6   10. sep 2013 Mr.Diy Hejsa og takker smiley Har godt nok nogle jeg har købt i altdi, og de er faktisk rigtig dårlige desværre.. Men har 3 fjernbetjeninger i forvejen, så tror elspareskinnen er vejen frem smiley

• Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    mar 2007

#7   10. sep 2013 Men, du virker som en med forstand på skidtet. Kan jeg få en remote, der både kan styre TV, Apple tv, og anlæg?

Jeg tror nu også jeg køber en 4 stykker, de er jo rare at have liggende smiley

• #8   10. sep 2013 Jeg har prøvet det sæt fra harald skrald med fjernbetjening og det, og her holdte det ikke længe plus fjernbetjeningen er grim men det som jeg har købt i biltema for 135 kr det dur bare og fjernbetjeningen er samtidig ok pæn smiley

• #9   10. sep 2013 Nu skal jeg jo til at tænke for at finde ud af hvor længe jeg har haft mit, har haft mit i et års tid nu ( købte det lidt før jeg oprettede mit anlæg herinde) og det andet fra harald skrald havde jeg vist i 4 måneder smiley

Kommentér på:
Hvad hedder dette stik?

Annonce