{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hvordan skal man behandle hinanden her på siden ? {{forumTopicSubject}}

Thomas C
Til Kenneth skriver du sådan her.

Om 3-4 dage er du fortid her på Hifigalleri, men du kan så oprette en profil mere så dit kedelige liv ikke går helt i stå.

Er du admins her på siden eller kender du dem der er ? hvorfor truer du DEUC @Kenneth med at han vil blive smidt ud her fra ?

I tråden (Valg af forstærker) en tråd jeg slet ikke har deltaget i
Skriver du fgl.

50 minutter siden
Ellers spørg Søren, han ved alt og specielt om kabler for han kender til alt hvad der har med kabler at gøre og kan høre forskel på stort set alt.
Bare spørg Kenneth (DEUCE)
Hvad andre siger eller skriver skal tages med et gran salt, men hvad Søren har oplevet det er Hifigalleri´s absolutte rettesnor.

Til dem der ikke ved det, så blev kenneth (DEUC) frosset her på HG for ikke så længe siden, grunden var bla. billeder og ikke hifi relaterede indlæg, det er så fair nok at man ikke skal plastre andres tråde til.

Men siden du igen kom her på siden (selv om du svor du ville blive væk) har du kun søgt konflikt og selv plasteret dette forum til med billeder og indlæg som ikke er hifi relateret..

Ved ikke hvad der er dit problem, er det hvis andre hifi entusiaster har en anden mening end din, så er de nogle dumme fjolser, tror det var ca. det du skrev sidst du var på siden.. men som altid er det jo ret belejligt at beskederne forsvinder når du sletter dig..

Hvorfor er jeg super træt af dig, ja der er så men fordi du ødelægger samtlige tråde du deltager i, ikke pga. din mening om tingene men fordi helheden i folks tråde ødelægges når du sletter dig.

Hvad mening du har om kabler, hifi og så meget andet rager mig en høstblomst, du må mene hvad du vil og jeg beholder retten til at mener hvad jeg vil.

Du kan ikke svare mig her i tråden, du er og bliver på filter

Håber da lidt på at andre har samme opfattelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan skal man behandle hinanden her på siden ?
  • #2   10. dec 2021 Thomas.

Det er ikke for at tage parti jeg skriver i sørens tråd men siden du har sat mig på filter kan jeg ikke svare din tråd.
    kan jeg fortælle dig at du ganske enkelt kom på filter fordi du fyldte min tråd med spam.
    Hvis du vil mundhugges med søren eller kenneth må du gerne holde det uden for min tråd.

• #3   10. dec 2021 Jeg har et ønske ,at vi kun brug den sider her ,hvis vi far brug for hjælpe .
    Den andet giver ikke se elle læse mvh per

• #4   10. dec 2021 Det er sku trist man bliver beskyt for alt muligt, men tænker jo brugerne her på siden selv kan afgøre hvad der er korrekt.

Hvis det jeg skrev som svar på kabler debatten får nogle op i det røde felt så skal der ikke meget til..

Men læs så hvad den jeg svare skriver.. er det ikke det samme som at skrive til dem der oplever en forskel at de tager fejl ?

Har vist aldrig skrevet jeg ved en masse om kabler, jeg har tværtimod skrevet at det er op til folk selv at vurder og har skrevet op til flere gange at det er det mindst vigtige del i anlægget (men at det er min vurdering)

Thomas du er ganske fortræffelig til at lægge orde i munden på andre og slynge om dig med beskyldning, mon det er fordi man ikke spiller med på dine premisser.

• #8   11. dec 2021 Til Thomas C og Søren A
    Måske skulle i fjerne hinanden fra filter så i kan diskutere med hinanden i private beskeder, hvis i ikke kan eller vil det så lad vær med at diskutere i andres tråde.
    Det er vel simpelt nok, enten vil i gerne kommunikere med hinanden eller også vil i ikke.

Til Kenneth/Deuce

Jeg synes at mange af dine off topic indlæg er ligegyldige og jeg springer dem tit over, men så længe der ikke er nogen der tvinger mig til at læse dem kunne jeg aldrig finde på at klage over dem.
    Jeg synes bare du skal give den gas med alt det off topic du lyster.

• #11   11. dec 2021 Jeg tror de fleste af os er ret ligeglade med om du opretter en off topic tråd, vi kan jo bare lade hver med at bruge den.
    Fortsæt du bare med off topic smiley
    Men det betyder ikke at jeg bakker nogen af jer op om jeres interne uenigheder.
    Jeg tror i bund og grund det hele bygger på at i misforstår hinandens indlæg og tager dem personligt og så udvikler det sig til noget personligt, og det går udover alle os andre.
    Jeg har ikke noget imod nogen af jer (der skal meget til at gøre mig knotten) men i er alle 3 lige gode om det.

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #18   13. dec 2021 Hej allle.

For at jeg kan gøre noget som simpel hjælpe admin, så skal i anmelde brugeren. jeg kan kun fryse personen, og ikke slette vedkommende.

Så hvis i vil hjælpe mig med at hjælpe jer, så skal jeg bruge minimum 3 anmeldelser, for at jeg kan gøre noget.

mvh

Kommentér på:
Hvordan skal man behandle hinanden her på siden ?

Annonce