{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Foto-app Android {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Var ovre ved en kammerat her i dag, og han viste mig så hans ny-fundne app ved navn "Light studio" som kan ses her:
http://itunes.apple.com/us/app/light-studio/id392498531

MEN jeg bruger ikke Apple produkter, og efter at have søgt rundt synes jeg ikke at kunne finde noget der tilnærmelsesvis minder om det - men det kunne jo tænkes at I kendte til en app med nogenlunde de samme funktioner, som fungerer med en Android-smartphone? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto-app Android
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #1   29. apr 2012 Er det ik noget picasa kan klare ?

  • #2   29. apr 2012 Det jeg eftersøger, er at kunne få live-diagrammer på en mannequindukke, så jeg kan se hvordan lyset vil komme til at se ud - og derefter få et diagram over det som i Light Studio. Og meget gerne tutorials til opstilling af visse lys-opsætninger.

    Picasa er vel blot et redigeringsprogram til efterbehandlingen, af hvad jeg ved - eller kan det mere end jeg regner med?


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   29. apr 2012 Ikke mig bekendt, men det var altså heller ikke pisse let at læse det var det du søgte, hverken ud fra linket eller din første post..

    Jeg gir op smiley


  • #4   29. apr 2012 Beklager den tilsyneladende ringe formulering - men for at gøre det kort:

    Jeg søger en app til Android, der minder om "Light Studio", der kun fås til Apple IOS.


Kommentér på:
Foto-app Android

Annonce