{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Optagelse af nye AV-enheder .. {{forumTopicSubject}}

Hej.

jeg kan simpelthen ikke forstå, at folk ikke kan finde ud af at stemme ordentlig på afventende av-enheder som prøver at blive "optaget" til siden.

Først vil jeg gerne lige citere noget:

"Alle AV-enheder er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt."

Der er rigtig mange der afviser, bare fordi de synes opsætningen er dårlig eller teksten ikke er forklarende nok eller det er nogle l**** enheder, hvilket i teorien ikke er lovligt her på siden. Punkterne under betingelser lyder:

1. AV-enheden skal være din egen.
2. Alle billeder skal være tydelige og af selve AV-enheden!
3. AV-enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
4. AV-enheden må ikke være solgt ved oprettelsen!
5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Det eneste punkt, som egentlig er grund til at afvise, er punkt 2; om billederne er tydelige. Men jeg synes fandme man ser folk der afviser hele tiden - uden egentlig at komme med en grund overhovedet. Så hold dog reglerne.

Synes lige jeg ville af med det her. Har tænkt på det et par gange.


/Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optagelse af nye AV-enheder ..
  • #2   16. jan 2012 jesper: er enig i det første med billederne og teksten, men syntes det unfair at afvise folk udelukkende pga cv og nad.

  • #3   16. jan 2012 hehe man kan da håbe smiley

    selvom jeg selv kan være træt af at se på 14-15årige knægte der sidder og stemmer extra høj på hinandens cv-anlæg, så mener jeg stadig de har ret til at være her.

    mit gamle cv anlæg har meget højere bedømmese ifh til mit nuværende setup, og det burde da være omvendt eftersom jeg har opgraderet en del siden den gang, men det blir nok aldrig anderledes herinde.


  • #4   16. jan 2012 lars du er jo også lige det stik modsatte af en "hifisnob" ihvertfald smiley
    har jo set dig komme med positive inputs i rigtig mange indlæg efterhånden smiley


Kommentér på:
Optagelse af nye AV-enheder ..

Annonce