{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Valg af macbook {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen smiley
min gamle bærbar er ved at gå i stykker og derfor tænkte jeg på at gå ud og købe en macbook pro men ved ikke hvad for en jeg skal vælge. tænkte lidt på den her
(link fjernet)
eller kan i komme på noget beder. har ca 13000 til en ny bærbar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af macbook
  • #1   8. jan 2012 ps gider ikke et eller andet hp lort smiley

  • #2   9. jan 2012 har du brug for 750gb?? for alternativt ville jeg vælge 128gb ssd istedet

  • #3   9. jan 2012 syntes den er lige lille nok. har 300gb lige nu og det er kun lige nok plads ;D

  • #4   9. jan 2012 SSD er bare bedre, så det ville jeg klart vælge, og så have en ekstern!

  • #5   9. jan 2012 Så meget har man heller ikke brug for ssd. Det er fantastisk meget bedre end en konventionel hdd, men ikke nødvendigt! Bærbaren kan sagtens køre i flere år med en alm hdd.. Hvis ikke andet kan du altid opgradere den med en ssd efter eget valg smiley

    Men jeg mener at man bør se sådan her på det. 13" macbook pro er vis man vil have en bærbar som ikke er vildt kraftig til spil men har en god cpu kraft.. Macbook air 13" er det samme, bare mere mobil og med mindre kraft og slet ikke egnet til spil. macbook pro 15" kan det hele men er ikke så mobil igen..

    17" synes jeg slet ikke er værd at nævne..

    Ps. har selv overvejet 13" pro udgaven smiley og så selv installere en ssd senere hen hvis jeg føler computeren er for langsom.. du kan også selv skifte ram ud hvis det er..


  • #6   9. jan 2012 Har selv den mindste 13", og kan kun sige du bliver glad for en mac.. har altid været 100% til windows, men går aldrig tilbage igen. Træt af at kunne mærke forskel i ydelsen efter de første 5 programmer er blevet installeret, bruge tid på at finde computere med super specs der bare bliver kørt ned af et møj styresystem..

    Ved ikke hvordan apple har lavet et hurtigere og mere strømbesparende styresystem, men det fungere bare. specielt med lion opdateringen.


  • #7   9. jan 2012 Windows skal bare defragmenteres og diskoprydes samt cleanes med et program en gang hver anden uge så der INTET problem med win7..
    OSX er vildt nice ja, men det er win7 også hvis man lige gider at bruge lidt tid på at rense det en gang i mellem...

    Men jeg foretrækker dog selv mest win7 i øjeblikket pga. kompabilitet..


  • #9   10. jan 2012 Jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skal bruge tid på vedligeholdelse så ofte.

    Kører mackeeper igennem en gang hver anden måned på min Mac, men den finder aldrig rigtig noget specielt.


  • #10   10. jan 2012 Skulle ikke undre mig om mac gør det i baggrunden hele tiden uden at bruge en masser resurser på det? smiley

    Men vedligeholdese findes alle steder. Selv en mac skal renses for støv en gang i mellem.. smiley


  • #12   10. jan 2012 Nemlig smiley Glæder mig til at høre om erhvervelsen af sådan en og om han kan komme i gang med den.. F. eks hvordan man henter torrents, hvor alle ens ting og filer bliver gemt henne af osv.. smiley

Kommentér på:
Valg af macbook

Annonce