{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Hvis penge ikke var noget problem.. {{forumTopicSubject}}

Har et hus der skal have det nyeste af nyeste udstyr... altså Home Integration!

Jeg hælder mest til B&O system i hele huset hvor jeg vil have en Ipad som controler til det hele..

Kender i et firma eller en butik der kan hjælpe mig med sådan noget hvis det ikke skulle være B&O ??

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis penge ikke var noget problem..
  • Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #1   6. aug 2011 Bare find en butik der har lidt forstand på B&O, så vil de hellere end gerne hjælpe dig med at finde noget godt..

• #3   6. aug 2011 Det vil du ikke fortryde.... tag forbi din lokale B&O butik, de er meget hjælpsomme og finder en løsning på alt efter dine behov....

kig forbi mit B&O og kom med en kommentar smiley

• #4   7. aug 2011 Havde osse valgt B&O, hvis du har ubegrænset budget. Design, lyd og funktionalitet går op i en højere enhed smiley Tjek evt. mit fine gamle B&O anlæg.

• #5   8. aug 2011 Synes nu de er ved at komme rigtig godt med på vognen. Men du har helt ret i at de havde en periode, hvor det stod meget stille i den tekniske udvikling hos B&O

• #6   8. aug 2011 Dennis H:

Med en Master Link Gateway er det muligt at bruge iphone1-2 og ipad 1-2 til styring af samtlige B&O produkter.... samtidig kan du koble en apple-tv til B&O tvet og på den måde få adgang til musik via apple-play som kan styres via din B&O fjernbetjening og iphone-ipad.... B&Os tv har mulighed fra styring af 3-parts enheder uanset producent.... det skal blot kodes ind af forhandleren

Kommentér på:
Hvis penge ikke var noget problem..

Annonce