{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

UE55HU8505Q ang salg og pris man kan få. {{forumTopicSubject}}

Har sådan et lækkert tv jeg overvejer og sælge til fordel for andet, men kan ikke finde prisen på det idag, nogle steder. Og da jeg købte det gav jeg godt 13.000 for det for lige over 2 år siden..

Hva kan man forlange for sådan et tv idag.. Står som nyt.

Model. UE55HU8505Q buet tv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UE55HU8505Q ang salg og pris man kan få.
  • #1   26. feb 2020 Det er jo meget svært, tænker at Tv falder meget i pris hvert år og din er så 2 år gammel, i dag kan du for under 5000kr købe en helt ny 55" i deres 7 serie.
    Så ville ikke give lige så meget for en 2 år gammel 8 serie model, den teknik der sidder i din er sikkert også i den nye 7 serie, så mit bedste bud er max 3000-3500kr hvis den er fin uden skrammer, så ja priserne rasler ned på TV.


  • #2   26. feb 2020 Puha det var ikke meget da, så tror jeg det skal ud a kassen og opnog hænge igen, viste ikke lige hva man ville kunne sette a pris, det ikke så meget i tv jeg begår mig.
    Men jeg siger tak for svar.

    Mvh Dennis


  • #3   26. feb 2020 Men du kan godt se det selv ikke, det er jo i princippet lige meget hvad du har givet for det for 2 år siden, når man i dag kan købe tilsvarende til 4999kr vel at mærke uden det er på tilbud endda, hvem gider så købe en hvor garantien endda er udløbet, det er det jeg kikker på hvis jeg skulle købe fks. dit Tv.

  • #4   26. feb 2020 Jo så kan jeg udmærket godt se det, så der er kun alt og miste på det. ?? Så det sku også bedre og beholde næsten.. Har ikke det helt vilde styr på tv nu om dage.

    Vis man lagde 7 kg hva skulle man så vælge..?



  • #5   27. feb 2020 Men er du ikke glad nok for dit tv eller er den for stor/lille ?

  • #6   27. feb 2020 Hverken for stort eller for småt.. Bare tanken om og prøve noget nyt.. Der må vare kommet noget bedre, ??. Som du selv skrev mit er 2 år gammelt.. Kan man skifte til en nyere one connect box. Som de nye køre med, der er vel kommet noget serie 9..?

  • #7   27. feb 2020 Jeg er ikke den store TV ekspert, men tror nu ikke der er sket det ville på 2 år og opgrader med ny boks er nok for dyrt set i forhold til hvad et nyt Tv ville koste.
    Det Tv du har burde være fint endnu i 2-3 år så hvis ellers størrelsen passer så tror jeg min anbefaling ville være at beholde den og så bruge nogle af de sparede penge på en go middag og en god flaske rom smiley


  • #8   28. feb 2020 Det var sku aligevel et svar jeg kunne bruge, sad også og lurede hva jeg ville kunne få for penge, og det blev til mig var bedre på flere pungter, og etv købe Evolution Kit til mit tv kan ikke engang svare sig. ????.. Men fedt nok.

    Siger pænt tak for svar/hjælpen.


Kommentér på:
UE55HU8505Q ang salg og pris man kan få.

Annonce