{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
21.633 visninger | Oprettet:

Problemer i hverdagen {{forumTopicSubject}}

God formiddag.

Vi er 3 studerende, der står og skal i gang med et nyt projekt i Teknologi A på HTX i Silkeborg. Derfor søger vi input til problemer i hverdagen, som vi kan tage op og finde en teknologisk løsning på.

SÅ - Har I nogen problemer i hverdagen, der irriterer jer? Det behøver ikke være noget stort, selv den mindste irritation kan være brugbar.

Mvh. Studerende fra HTX smiley

Problemer med døren?
Billige have- og terrassedør findes på Sparvinduer.dk. Find forskellige modeller og i den størrelse, der passer til dit hjem eller sommerhus.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer i hverdagen
  • #1   16. aug 2010 Held og lykke, har selv gået på htx og haft teknologi på A niveau fik 12 til eksamen smiley

Men en god ide er at spørge forældre eller bedsteforældre af, for oftest er det dem som irritere sig over de små ting og ikke yngre..

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   16. aug 2010 Tror ikke indgangsvinklen med at spørge de ældre generationer er helt tosset...

Sad lige og tænkte lidt over det, og mit største problem er sq næsten at jeg ik kan telepatere kaffemaskinen igang herfra, eller måske bare råbe til min robottjener at den skal gøre det smiley

Kunne også enormt godt tænke mig et par sko hvori jeg svævede rundt ved brug af magnetismen i jorden.. Men måske den ersådan liiige krads nok til tek A smiley

• #3   16. aug 2010 Hmm... At man skal bruge så lang tid på at stå i kø i dagligvare forretninger! Jeg tænkte der burde sidde en lille chip i ALT emballage og man så skulle gå igennem en "metaldetektor" der kunne scanne alle varerne i vognen BIB på én gang! Og man så derefter lagde sin iris eller en tommelfinger på en sensor for at betale.. BIB! Lav en opgave om det og før det ud i livet! Lad os alle spare flere timer om ugen.... Dét ville være dejligt! smiley

• #4   16. aug 2010 Det med at spørge de ældre i befolkningen, lyder ikke som en helt tosset idé. Vi unge har det vel nemmere med at tilpasse os tingene som de nu en gang er, mens det er besværligere for gamle Fru Jensen.
    Jeg siger indtil videre tak smiley

• #5   16. aug 2010 Store pareringsområder der ikke bliver brugt på grund af p-afgifter, så folk holder ulovligt pakeret alle steder.

generelt p-afgifter...........

• #6   16. aug 2010 At jeg har lidt for langt til skole, lektier og at der kun er 24 timer på et døgn og sidst men ik mindst, at mennesket har brug for omkring 8-10 timer søvn i døgnet for at fungere ordenligt

• #7   16. aug 2010 At en iPhone, skal oplades hver dag (ved moderat brug).. Man skulle kunne lave noget så den kunne oplade sig selv når den ik blev brugt, en salgs mikro-generator

• #8   16. aug 2010 Off-topic: byt lidt om på HTX = THX ;P

• #9   17. aug 2010 johan - det mest optimale er 7 timer om natten smiley

men det der pisser mig mest af, er offentlig transport ! hold da kæft noget forbandet lort ! møg dyrt, ubehageligt, LANGSOMT, upraktisk ! jeg bruger 3,5 time om dagen på transport til og fra skole, i en bil havde jeg kun brugt 1 time.. find på en ide til at fjerne moms, beskatning, afgifter osv på biler..!

• #10   17. aug 2010 Det er vist nærmere et lovforslag end som sådan en opfindelse Unknown smiley
    Men jeg siger indtil videre tak for forslagene.

• #11   17. aug 2010 hehe, jeg er sku ligeglad hvordan, bare det bliver fikset smiley

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2013

Emner: 6 Svar: 64
    #12   18. jan 2013 Jeg har en søster som ofte efterspørger nogle firmaer som på timebasis kan installere netværk, indstille TV og forklare hvordan det hele virker.

Hun købte f.eks. en mini Ipad, som først blev pakket ud da jeg kom forbi.
    Hun har købt et dyrt Samsung smart TV, som endnu ikke er tilsluttet netværk da hun surfer via mobilnet.

Der findes helt sikkert andre single piger derude, som godt vil have alt det smarte, men de har ikke tid eller løst til at sætte sig ind i tingene. De vil trykke på knappen og så skal der være billede og musik.

• #13   18. jan 2013 Ja det burte være nemmere at sætte trådløst netværk op derhjemme.

Jeg har en zaptor box fra stofa og jeg syntes at det er træls at når jeg starter et program forfra, så skal man se slutningen af sidste pogram og reklamer inden at det pogram som man har startet forfra kommer. Man kan også kun spole tilbage men ikke frem.

Kommentér på:
Problemer i hverdagen

Annonce