21.633 visninger
|
Oprettet:
Problemer i hverdagen {{forumTopicSubject}}
God formiddag.
Vi er 3 studerende, der står og skal i gang med et nyt projekt i Teknologi A på HTX i Silkeborg. Derfor søger vi input til problemer i hverdagen, som vi kan tage op og finde en teknologisk løsning på.
SÅ - Har I nogen problemer i hverdagen, der irriterer jer? Det behøver ikke være noget stort, selv den mindste irritation kan være brugbar.
Mvh. Studerende fra HTX
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
Men en god ide er at spørge forældre eller bedsteforældre af, for oftest er det dem som irritere sig over de små ting og ikke yngre..
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Sad lige og tænkte lidt over det, og mit største problem er sq næsten at jeg ik kan telepatere kaffemaskinen igang herfra, eller måske bare råbe til min robottjener at den skal gøre det
Kunne også enormt godt tænke mig et par sko hvori jeg svævede rundt ved brug af magnetismen i jorden.. Men måske den ersådan liiige krads nok til tek A
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 120
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Jeg siger indtil videre tak
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 37
generelt p-afgifter...........
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 30 Svar: 631
aug 2008
aug 2008
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 8 Emner: 88 Svar: 847
men det der pisser mig mest af, er offentlig transport ! hold da kæft noget forbandet lort ! møg dyrt, ubehageligt, LANGSOMT, upraktisk ! jeg bruger 3,5 time om dagen på transport til og fra skole, i en bil havde jeg kun brugt 1 time.. find på en ide til at fjerne moms, beskatning, afgifter osv på biler..!
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Men jeg siger indtil videre tak for forslagene.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 8 Emner: 88 Svar: 847
jan 2013
Emner: 6 Svar: 64
Hun købte f.eks. en mini Ipad, som først blev pakket ud da jeg kom forbi.
Hun har købt et dyrt Samsung smart TV, som endnu ikke er tilsluttet netværk da hun surfer via mobilnet.
Der findes helt sikkert andre single piger derude, som godt vil have alt det smarte, men de har ikke tid eller løst til at sætte sig ind i tingene. De vil trykke på knappen og så skal der være billede og musik.
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 215
Jeg har en zaptor box fra stofa og jeg syntes at det er træls at når jeg starter et program forfra, så skal man se slutningen af sidste pogram og reklamer inden at det pogram som man har startet forfra kommer. Man kan også kun spole tilbage men ikke frem.
Problemer i hverdagen