{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.510 visninger | Oprettet:

Nogen der kender Dustin home ? {{forumTopicSubject}}

Davs. Jeg har nu kigget efter en Popcorn Hour C-200 Medie tank. og fandt den til en god pris på Dustin home.dk.. Jeg tog derefter kostant til dem via deres chat i mandags for at høre om hvornår de regnet med de var på lager igen. De sagde de regnet med de var der tirsdag da de kunne se de var bestilt. Fedt tænkte jeg så. kom på deres Chat igen tirsdag. Der sagde de at de ikke var kommet endnu. men de sikkert var der Onsdag. så jeg vender tilbage Onsdag. men stadig ingen popcorn til mig... Så sagde han at han ville undersøge hvornår de kunne være der, han kom tilbage efter ca 5min ventetid og sagde at han kunne se der var 3 på vej hjem og de efter hvad han kunne se på deres computer lande på deres shop idag torsdag. Men de 2 af dem var forud bestilt. så der var kun en tilbage... Jeg skyndte mig at ligge billet ind på den sidste ved at vælge betaling med det samme på deres shop.. idag fik jeg så mail fra dem YES Sådan. meeeen NEJ det var en mail om at jeg ikke skulle regne med at få en før den 5/7-10...

Det hele tyder meget på de kun bestiller hjem når de har en bestilling på en vare. Det er også fair nok. men de skal sige det til deres kunder! jeg føler de har løjet for mig siden dag et af bare for at få en order i hus. Skal siges jeg kan få den til samme pris på ebay.de men valgte Dustin home da de ligger i DK hvis der nu skulle komme nogen problemer med den og den skal til rep.. Må sige jeg er utrolig skuffet over deres måde at "lokke" folk til at købe ved dem......

Er der andre der har prøvet noget i samme stil ved Dustin home ??

Hilsen Morten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kender Dustin home ?
  • #1   24. jun 2010 Dem kan man godt stole på smiley har bestilt mange pc dele og skærm der inde og der er kommet inden for 2-4dage

  • #2   24. jun 2010 Det er alt sammen meget at i har haft en god handel med dem. Men jeg forstår bare ikke hvad en Support får ud af i 3 dage og holde en hen med snak om den vare man søger er på lager lige om lidt. og de sagde de kunne se den var på vej hjem igår da jeg snakkede med dem. hvorfor så ikke bare sige det ikke er en vare de sælger så tit. men de kan bestille den hjem til mig hvis jeg ønsker det... Så kunne jeg jo selv vælge. men nu er min penge trukken og får ikke min vare som supporten har sagt jeg ville.. i må meget undskylde hvis jeg er den eneste der kan se det forkerte i det her....

  • #3   24. jun 2010 Pengene skulle da helst ikke blive trukket, før varen er tilsendt til dig.

  • #4   24. jun 2010 Casper T. Det er noget jeg har valgt at de måtte for at være sikker på den sidste af dem de havde tilbage efter hvad ham fra supporten sagde til mig. Men har selv valgt det....

  • #5   24. jun 2010 Har ikke handlet med det givne firma.
    Men er helt enig med dig i, at de har holdt dig for nar. At sige "Det kommer lige om snart", og så ingen gang have bestilt det kunne enten tyde på kommunikationsfejl (Men siden du har haft fat i dem 3 gange, tvivler jeg altså på det kan være gået galt alle gange).

    Her den 5. må du se, om du får en påmindelse om, at den er kommet på lager og hermed tilsendt dig.
    Ellers kan du vel kræve at handlen bliver annulleret, såfremt din tålmodighed er sluppet op.


  • #6   24. jun 2010 Casper T. regner med jeg venter til den 5/7. men kommer der ikke en mail den dato på at den er afsendt så annullere jeg mit køb. Det er bare skide træls for jeg kunne bare have købt den via ebay.de så havde den sikkert været her idag eller imorgen

  • #7   24. jun 2010 Desværre ikke ret meget andet at stille op end at vente og håbe eller annulere købet og finde den et andet sted.

  • #8   25. jun 2010 Nu skriver Christian T at det ikke er nogen Bestseller. Men hvilken en er så ??

    Den skal kunne det samme:
    Have hdmi 1.3a
    Kunne tage både en 3.5" & 2.5" HD på samme tid ( det kan C-200)
    Kunne front montere HD eller Blu ray drev som man kan i C-200.
    Kunne køre 1Gbit internet.

    Hvilken modeller er der at vælge imellem ??


Kommentér på:
Nogen der kender Dustin home ?

Annonce