{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Hifi? Mest udbredt i jylland? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg længe ville ud og købe mere hifi hvor jeg har haft pengene til det.
Men så når jeg vil tjekke her i mit område, altså omkring nordsjælland. Så er der bare NADA. NUL OG NIKS
Og hver annonce man ser noget inde for sit prisleje og sådan noget, så går man ind i annoncen og tænker ''Det må jeg ha''

MEN MEN MEN: Personen er fra jylland.

Whaat? Finder bare aldrig noget i marked som befinder sig her på djævleøen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hifi? Mest udbredt i jylland?
  • #1   24. aug 2009 du må køre efter det, men nu er det jo heller ikke så slemt at komme fra nordsjælland til aarhus fx

der er jo kun en 110 ca fra farum

• #2   24. aug 2009 B&W jeg tror at det kommer meget an på øjnene der ser. Jeg bor i Varde i vestjylland, og jeg syntes at 70% af alt guf findes øst for storebælt. Måske vi skulle lave en alliance du kunne hjælpe mig, på djævleøen og vice versa.
    Mvh Mik R

• #3   24. aug 2009 Synes heller aldrig jeg har været heldig med at finde noget i nærheden af mig - så der er gerne blevet kørt 200 km hver vej, for at få fat på det smiley

• #4   24. aug 2009 Nu kan man jo ikke sammenligne, et så begrendset område som nordsjælland, med hele Jylland ; )
    Når man skal købe brugt, gælder det om at have tålmodighed. Du skal dog nok, udvide dit søgeområde, til hele sjælland.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #5   24. aug 2009 Synes ellers nok jeg kan finde en 5-10 spændende bekendtskaber ovre på øen.. Og som de andre ganske rigtigt skriver, det man vil ha, er altid i den anden ende af landet...

Prøv at flyt til nordjylland en tur, så skal du fandme se begrænsninger smiley

Kommentér på:
Hifi? Mest udbredt i jylland?

Annonce