{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

så vendte lykken for mig {{forumTopicSubject}}

det startet i
Januar hvor jeg blev fyret pga nedgang i arbejdes opgaver, i

Februar fandt vi ud af konen var gravid ( shit endnu flere udgifter).

Marts bliver nød til at lave en luksus fælde på os selv så efter økonomien er lagt fuldstændigt om og alt betalt er der 56,- tilbage resten af den mnd.

Juni bilen bliver kaldt til syn (shit det skal bruges 4.000,-)

Juli min pc begynder at hænge lidt i det (shit så skal den også updates )

idag ringet først K.A.C og sagde at jeg kunne starte d. 1/9 lovely tænkte jeg, fuck jeg styre (eller noget). 1 time efter ringer min gamle chef og spørger om jeg ikke har lyst til at starte i min gamle stilling. grundet vores "luksus fælde" omlægning af økonomien har vi faktisk råd til at leve godt på dagpenge, og jeg har fået lov til at udskyde synet... fuck det var lige hvad man havde brug for efter spådan en periode


Brug for hjælp i dagpenge-junglen?
En a-kasse kan hjælpe dig med at få ret til dagpenge, hvis du bliver ledig. Find en billig a kasse på TjekAkasse.dk!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så vendte lykken for mig
  • #1   22. jul 2009 Fede nyheder. Jeg sidder lidt i samme situation, er godt nok vikar for tiden. Men leder os efter noget nyt.

    Rart at høre der os sker gode ting for folk smiley


  • #2   22. jul 2009 Har været ude for det samme, men HELDIGVIS har vi været så kloge, at vi ikke har optaget lån til over begge ører, bare fordi man tjener godt smiley
    Så vi købte huset efter at vi begge var på dagpenge, så det kunne ikke gå helt galt.

    Men puha... alle dem som har lånt hver og en krone de har tjent smiley


  • #3   22. jul 2009 Morten P - ønsker dig alt heldt og lykke frem over.det kommer jo nok på et tidspunkt

    Oo._Jubas_.oO - ja nu er vi så heldig at vi ikke er belånt over begge øre, men var bare dumme at sige ja til en kasse kredit da danmark aldrig havde overvejet at det måske kunne vende, men nu er der styr på alt, kan godt være at der ikke er råd til alt muligt gejl, men man kan da i det mindeste sove trygt om natten


  • #4   22. jul 2009 Jah.. når mine venner spørger hvordan vi kan få det til at rende rundt, så kan jeg jo bare fortælle dem, at der ikke er råd til at spise engelskbøf hver dag, og tage ud at spise flere gange om ugen.

    Man er nød til at spare lidt på det luksusliv man har ført før, og det kan man også uden problemer.


  • #5   22. jul 2009 Fedt nok tillykke mester.
    jeg søger også arbejde det er ikke nemt og finde noget.


  • #6   22. jul 2009 skønt at i "overlevede" og hvornår skal der så fødes?

  • #7   22. jul 2009 Oo._Jubas_.oO - ja der er mange der ikke har sat deres tæring efter næring, der i bland mig selv (før i tiden)

    kim B - takker nej det er ikke lige frem fordi jobne hænger på træerne. men held og lykke med at finde noget...

    kim B - jo takker, hun er sat til den 30 dec.


Kommentér på:
så vendte lykken for mig

Annonce