{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Valg af digital kamera {{forumTopicSubject}}

hej
jeg skal købe et digital kamera til mine forældre, da deres gamle ikke virker mere, men hvilken ville i vælge af de her 2
Canon Ixus 95 IS http://www.canon.co.uk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/IXUS/Digital_IXUS_95_IS/index.asp
eller
Sony DSC W130 http://www.sony.dk/product/dsc-w-series/dsc-w130#pageType=TechnicalSpecs

eller hvis i har andre forslag til et godt camera til maks 2000kr inc, taske, ekstra batteri og min 2 GB hukomelse kort

det skal bruges til feriebilleder og den slags (så de har ikke brug for et Spejlrefleks, så lad vær med at foreslå det)

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af digital kamera
  • #1   20. jul 2009 Jeg ville smutte expert eller søge rundt på internettet og finde et canon ixus 75.
    Har selv haft sådan et. Det eR GENIAL til både at film og tage billeder.

    Forresten. Tror det er det eneste digitai kamera der er god til at filme anlæg, biler og andre med lyd.
    Har selv brugt det og det var canon godt.

    Klart et jeg vil anbefale.
    Og så har det lækkert design og er okay billigt.


  • #2   20. jul 2009 Bowers & wilkins .
    hvorfor købe et gammelt og udgået kamera som et ixus 75 (bevars det var et fint kamera) men et ixus 95 IS er jo nyer, og på alle punkter på højde eller bedre end ixus 75 og så kan det købes til små 1800 kr inc, taske, ekstra batteri og et 4 GB hukomelse kort


  • #3   20. jul 2009 Vælg det 95 - Du går aldrig fejl af Canon.
    Har selv deres 75


  • #4   20. jul 2009 Tommy


    Så lad for FUCK vær med at spørg om hvad folk har at tilbyde ellers.
    Jeg fortæller MIN ERFARING med ixus 75 og det er det bedste kamera jeg har haft, som både har ku tage sindsyg gode billeder, samt ku optage billede + lyd i god kvalitet.


  • #5   20. jul 2009 Bowers & wilkins .
    ja så var der en som blev fornærmet.
    jeg er skam glad for folks forslag, men det var et meget elendig forslag som du kom med, da et ixus 75 jo er en gammel og udgået model, som stort set ikke kan købes i dag, med mindre man vil købe et udtjendt eksemplar brugt.
    så at du anbefalere et ixus 75 kan jeg jo ikke bruge til noget, og der er jo og så sket en del med canon's kameraer siden ixus 75 var det eneste kamera som var vær at købe

    _______Torben_______ Paradigm Reference_Studio/80 _
    tak for dit input


Kommentér på:
Valg af digital kamera

Annonce