{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.018 visninger | Oprettet:

Marantz vs Pioneer vs Denon vs Yamaha - AIO {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig et sæt Q Acoustic 3050 højtalere.
Nu er jeg i tvivl om hvilken All in one forstærker jeg skal købe mig.

Jeg har fundet nedenstående med hver deres pros / cons men har virkelig svært ved at beslutte mig.

Marantz Mr611

Pioneer XC-hm82

Denon CEOL RCD-N9

Yamaha R-N301 / 402

Marantz'en er den jeg har brugt mest tid på at overveje.
Jeg er bare i tvivl om hvorvidt den (eller dens kopi fra Denon) kan trække højtalerne.
En ven gjorde mig opmærksom på det lave strømforbrug de har, hvilket ifølge ham ikke stemmer overens med hvad de levere af effekt?

Kan nogen være mig behjælpelig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marantz vs Pioneer vs Denon vs Yamaha - AIO
  • #1   21. nov 2016 Jeg har da selv en denon dra-f107 receiver, som er opgivet til 2x60 watt i 4 ohm.
    Med en 48va strømforsyning, men den spiller fornuftigt nok alligevel.
    Men af dem du selv har nævnt, ville jeg tro at de yamaha receivere er bedst til de højtalere.
    Mest vurderet ud fra, at de ikke er sådan noget microanlæg.


  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #2   21. nov 2016 Dine højttalere har en følsomhed opgivet til 92 dB, det siger noget om at du ikke behøver en voldsom forstærker for at spille dem op. Vælg den forstærker du tror mest på, og lad være med at se for meget på watt opgivelserne. Køber du over nettet, har du alligevel 14 dages returret hvis det viser sig at være et dårligt match.

  • #3   21. nov 2016 Nu har jeg været ude og investere i Yamaha 402'ern.
    Mest fordi Hififreaks selv sagde at Cr611 formentlig ikke kunne give nok til de højtalere.
    Og så blev jeg lidt forelsket i Yamahas egen "Sonos". Deres MusicCast smiley

    Så mangler jeg bare Cd-afspilleren, men den må komme til på et andet tidspunkt.
    Tak for jeres input smiley


Kommentér på:
Marantz vs Pioneer vs Denon vs Yamaha - AIO

Annonce