{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Lars F
Lars F
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Onkyo Tx-sr606 eller skal jeg videre ? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg står lidt foran en skillevej da jeg endelig får mere plads så vil droppe mit gamle Bose acoustimass 12 og få mig nogle gulvhøjtalere istedet ,

Kan bare ikke finde ud af om jeg skal beholde min Onkyo forstærker

Jeg ville nok ikke få meget for forstærkeren ved et salg.

Den har måske spillet 20-30 timers film/musik i alle de år jeg har haft den (købt samme uge som den kom ud) så jeg har vel reelt en ny forstærker men har brug for at kunne spille min musik fra pc og smartphone også samtidig med at jeg har en CD afspiller på,

Jeg ville nok ikke få meget for forstærkeren ved et salg

Ville helst kunne spille over netværk da min pc ikke har blutooth (men det kan den vel få ?)

Jeg er altså lidt rådvild om jeg skal beholde Onkyoen og "bygge op omkring den" eller skrotte og købe et helt nyt system som kan køre trådløst med en Cd afspiller tilsluttet,

Har overvejet at købe disse https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/aktive-hojttalere-til-fx-pctv/dali-zensor-5-ax-tradlos-hojttaler/ og så sætte min cdafspiller direkte på dem og så købe en blutooth til min pc,men er de noget værd og vil jeg ikke miste noget lyd i forhold til onkyo ? bør jeg supplere dem med en sub hvis jeg skal have noget ordenlig lyd (uden at behøve at nå Nørdkategorien smiley )

Disse har jeg også kigget på med en trådløs sub til https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/aktive-hojttalere-til-fx-pctv/dali-zensor-1-ax--tradlos-hojttaler/

Eller har i andre forslag.. mit budget er cirka 7k plus det jeg evt kan få ved salg af Onkyo og Bose ( min forventing/forhåbning er cirka 4.5k for dette)

Mvh Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • Komfurtilslutning 600 kr.
  • Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Onkyo Tx-sr606 eller skal jeg videre ?
Kommentér på:
Onkyo Tx-sr606 eller skal jeg videre ?

Annonce