{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.763 visninger | Oprettet:

Ny eller brugt forstærker? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et beocenter 9300 som ikke er i perfekt stand, men lyden er god.

Jeg har ferrit kerner (audioquest) på størmkablet,netstøjfilter/stikdåse fra walhalla technology (hifiklubben) specielle gummi fødder under min beocenter, audioquest jitterbug,dragonfly 1.2, boston a 25 som står på isoacoustics 155 stander og noget godt kabel.

Det lyder faktisk ret godt men desværre koster det en del at få lavet min beocenter 9300 så den virker og ser optimalt ud(blev snydt af sælger men lyden er god).

Jeg tænker så fordi det lyder godt om jeg skulle købe en nyere hifi forstæker (med fjernbetjening) om det vil gi bedre lyd?

Ved hififreaks ofte i weekenden har en Marantz pm6005 til ca 2500kr og den roses til skyerne som en af de bedste forstærker til prisen (boston er jo del af marantz koncernen så de har helt sikkert en lyd der passer sammen)

På dba fandt jeg en nad 325BBE til 1500kr hvor i en tråd på hifi4all i 2011 skrev de hvis trådopretter kunne få den i mint condition til
1200kr var det et godt køb, så jeg regner med at 1500kr er for meget.

Lyden fra mine højtaler,dac med mere er meget neutral, uden nogen lyttetræthed og de kan spille højt, 50 watt er fint

Er der andet i vil anbefale?

Har også set en Thule ia60 men den skulle være meget bas tung, men til gengæld til kun 1250kr men den koster heller ikke mere som ny end ca 3500kr

Den må gerne kunne fås til under 1500kr og skal være med fjernbetjening


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny eller brugt forstærker?
Kommentér på:
Ny eller brugt forstærker?

Annonce