{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

MickeyM
MickeyM
Tilmeldt:
28. mar 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

hjælp med opsætning af anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg skal have købt et anlæg til min (meget lille) lejlighed. helst cerwin vega. har tænkt på cls-12/15 men for at være ærligt, aner ikke en skid om det. har bare hørt cerwin vega højtalere IRL og damn et smæk. Skal bare have noget med noget bass på og en forstærker der kan trække det, til ordentlige penge, er en fattig studerende, men har da sparet lidt op. må gerne være brugt osv.
Har i nogle ideer til hvad man skal købe af højtalere og forstærkere, og skal man eventuelt have en ekstra sub? som cerwin vega 15" ?

Ville også være rart hvis det kunne bruges til en havefest f.eks. og stadig spille højt med bass, så ikke noget med små 5" bass'er and such smiley

håber i kan hjælpe, på forhånd tak.
Mvh.
Mickey


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med opsætning af anlæg
  • #1   28. mar 2015 Hvor meget er ordenlige penge ca?

  • MickeyM
    MickeyM Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   28. mar 2015 hmm, jamen til at starte med en 4000,- ca. bare til forstærker og højtalere, og som sagt, brugt vil slet ikke gøre mig noget. skal kun bruges til musik fra min computer af.

  • MickeyM
    MickeyM Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   28. mar 2015 har fundet cls-12 osv på dba til en 3000 med forstærker, men det er altid sådan en forstærker der følger med til surround sound, så tvivler på de kan trække dem fuldt ud.

  • MickeyM
    MickeyM Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   28. mar 2015 har måske fundet 2 stk. cls-15 + harmon kardon forstærker for lidt under 3000,- og skulle være uden defekter. skal man slå til?

Kommentér på:
hjælp med opsætning af anlæg

Annonce