{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken beolab opsætning er bedst?
  • #1   15. feb 2015 Ville lydmæssige vælge Beolab 9 men flotte sys jeg nu ikke de er....

  • #2   15. feb 2015 Nej, synes også beolab 3 er langt flottere. Men vil også gerne have en god lyd!

  • #3   15. feb 2015 Jeg ville vælge Beolab 3 og så Beolab 19 sub. Den gamle BL2 er ikke god til andet end at stå og brumme.

    Beolab 9 har en design fejl, højden. Spredningslinsen er rigtig god til at sprede ud til siderne, men meget dårlig til at sprede i højden og det gør at linsen SKAL være 100% i samme højde som ens øre og der er højtaleren simpelthen alt for lav, med mindre du sidder på gulvet. Så BL9 er ikke en god højtaler, der er BL3 langt bedre og især sammen med den nye BL19 sub.


  • #4   15. feb 2015 Okay, så tror jeg det bliver det setup.
    Hvad hvis man holder det op imod Sonos? Får man så en bedre lyd her? End hvis man havde nogle højtalere fra Sonos sammen med deres trådløse sub?


  • #5   15. feb 2015 Sonos har en fordel og det er deres brugervenlighed men at kalde deres lyd for god ville jeg ikke.

    Pr har ret med hensyn til Beolab 2 mod Beolab 19. Beolab 2 er en meget svær sub at styre og her er et tv et must. Især med den nye videomotor fra Bv 11- 12ng og system 4. Avant og BeoPlay V1 har også denne videomotor. Så kan man sagtens får Beolab 2 til at spille fedt. Men tilsluttet et anlæg eller playmaker er det umuligt at få styr på den.

    Hvad vil tilsluttet dine højtalere til???


  • #6   15. feb 2015 Havde tænkt mig på Sonos eller essence fra B&O. Har du bedre muligheder?

    Skal kunne køre det over tv'et til film osv. Men samtidig også musik fra mobil, iPad mv.


  • #7   15. feb 2015 Hvis du skal bruge det til både film og musik er der ikke mange veje udenom et B&O tv, som desværre et en lidt bekostelig affære. For her har du mulighed for at tilslutte en Apple Tv og styre den via B&O fjernbetjeningen og gemme den indeni tv'et kabinet. Og så streamer du bare lyd og video til den som vises på tv'et og spilles ud af de ønskede antal højtalere. For højtalerne bliver så tilsluttet i tv'et for her sidder der nemlig surround modul så alle ting der er sat til tv'et kan høres i surround hvis man vil...

  • #8   15. feb 2015 Er der ikke andre muligheder for det? Planen er nemlig at jeg rigtig gerne vil beholde det nuværende tv smiley

  • #9   15. feb 2015 Ikke med essence.... Så skal du bare tilslutte dem til en alm. Surround forstærker med Preout for ellers kan det vilåst ikke lade sig gøre.... Men som sagt ville jeg besøge en B&O forhandler for meget mere Info og hvad der kan lade sig gøre....

  • #10   15. feb 2015 God ide. Har også overvejet en beosound 5,

  • #11   15. feb 2015 Den er også fed men løser stadig ikke film surround problemet.... Men du har jo selvfølgelig mulighed for at tilsluttet enssence og BeoSound 5 til dit nuværende tv så du kan få stereo lyd ud gennem anlægget og dermed Beolab højtalerne

  • #12   15. feb 2015 Ja, og stereo lyd er fint nok til mig. Vil bare kunne benytte mine beolab højtalere sammen med mit tv også smiley

  • #13   15. feb 2015 Fint fint kan godt komme til at fungerer. Kræver kun en lydudgang på dit tv smiley

  • #14   15. feb 2015 Ja nemlig. Og alternativt er der Sonos Connect smiley

  • #15   15. feb 2015 Så vælg essence her får du mulighed for at tilslutte højtalerne korrekt og samtidig kan du bygge videre med et evt tv fra B&O i fremtiden smiley og kunne nøjes med en super lækker fjernbetjening. Det vil gi anledning til samtale når du får gæster

Kommentér på:
Hvilken beolab opsætning er bedst?

Annonce