{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.022 visninger | Oprettet:

Jonas Bøge B
Jonas Bøge B
Tilmeldt:
17. dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Forstærker til et par Dali evidence 870 {{forumTopicSubject}}

Hej. Stå og har købt to Dali evidence 870 i jule gave til mig selv. Men nu skal der en forstærker til, men er kommet nået i tvivl om viklen vej jeg skal løbe (hvad Forstærker mærke men skal ha)
Har set lidt på en Harman Kardon HK 3770 da den har nået power.
http://www.av-connection.com/?PGr=7000&ML=2364
Ellers er det en Yamaha A-S1000 man skal ha fat i ?
http://www.av-connection.com/?PGr=3866&ML=1387

Jeg har en max på 8-9000kr. brugt er jeg åbne for..
Kom bare med nogen forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker til et par Dali evidence 870
  • #1   19. dec 2014 Tillykke med dine nye hyggespeder de spiller så godt og er også ret gode mod øjnene smiley
    Hvad angår forstærker tja, så kommer det lidt an på hvad du leder efter. Nye forstærker har jo AirPlay Spotify og ect.
    Men min erfaring og ører siger mig, at ældre hifi (især rør) har en bedre lyd til sereo.
    Hvis du kunne liste nogle kriterier for dit setup, ville det være nemmere at sende dig i den rigtig retning.
    Vh. Patrick


  • #2   19. dec 2014 Kan du finde en proton D1200 effektforstærker med en forforstærker til.Så ville du i hvert fald have rigeligt med kraft og overskud til at spille de dali 870 op.

  • #3   19. dec 2014 De skal spilde i en stue på 75m2 de kommer til at spille 40 % TV lyd og det sidste 60 % musik (10% Cd og 90% fra spotify eller andet)
    Musik smag er Dans50%, pop20% og rock30%
    Hvad er der ellers og vide ?


  • #4   21. dec 2014 Jeg ville gå efter noget brugt Yamaha stereo grej. Eller måske noget Sony ES

  • Casper A
    Casper A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #5   24. dec 2014 Jeg har selv et sæt Dali 870 og er utroligt glad for dem.
    Jeg spiller med Denon Poa-2400 (200watt 8ohm) og en dap-2500a som forforstærker. Denon'en har da fint fat omkring de dali'er men jeg er da overbevidst om at de sagtens kan tåle noget stærkere smiley
    Nu du har en stor stue, så er det nok en god ide med en forstærker med noget hug i.

    Hvis jeg var dig, så vil jeg finde en ældre kvalitets effektforstærker som er rigtig strømstærk. Så kan du eventuelt bruge en lidt mere moderne forforstærker hvor der er mulighed for spotify eller lign.


  • #6   25. dec 2014 De større forstærkere fra pioneer kan osse anbefales.

  • #7   25. dec 2014 Helt enig

  • #8   28. dec 2014 Nu ved jeg ikke om du hælder til at købe nyt eller brugt, men synes bestemt du bør kigge på hifi4all efter spændende grej.
    Jeg har selv haft Evidence 870 inden jeg flyttede, og spiller lige nu på 370'erne med et sæt Sphinx Project Twelve (som før var koblet til 870). Effektblokkene er utrolig stærke og med en rigtig stor dynamik, som gør sig godt til at holde et jerngreb på højttalerne.
    Der er netop nu et sæt til salg, som vil være værd at overveje - og hvis det frister, skal du nok være hurtig, da der kun er enkelte sæt herhjemme i Danmark: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=283569


Kommentér på:
Forstærker til et par Dali evidence 870

Annonce