{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.854 visninger | Oprettet:

Danni n
Danni n
Tilmeldt:
9. aug 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Diskotekanlæg er ny {{forumTopicSubject}}

hey. Jeg vil meget gerne i gang med noget DJ.
Da jeg er Helt ny inde for det og vil starte med et meget lille anlæg til at øve på værelset med vil jeg gerne vide hvad jeg har brug for.

De ting jeg har lige nu er:
Højtaler - 2x Jamo D365
Forstærker - Technics SA-GX100L

Noget jeg skal have byttet om ?
Og hvad har jeg mere brug for ?

Venlig Hilsen Danni .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diskotekanlæg er ny
  • #1   22. okt 2006 Når du skriver du vil igang som DJ, er det så kun det at være discjockey der interesse dig, eller er det at lave mobil diskotek ?

  • #2   22. okt 2006 Hvis det kun er Dj, mangler du en dj mixer, og dobbelt cdafspiller og et par høre bøffer. Hvis det er mobil diskotek, så bliver listen noget længere

  • Danni n
    Danni n Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #3   22. okt 2006 altså .. det er jo bar DJ.. det med mobil disko er jeg slet ikk kommet til .. mener selv at jeg skal træne som DJ før jeg kaster mig ud i noget stort..

    Men det jeg mener er at jeg ville kunne gøre det samme på mit værelse som Djs gør på diskoteker..


  • #4   22. okt 2006 okay .. så behøver du jo ikke noget specielt lydanlæg .. Du skal bare have fat i en mixer og en dobbelt cd-afspiller (eller 2 enkelte) + hovedtelefoner .. Så er du faktisk igang .. Hvor meget vil du ofre på det ? Jeg har nemlig en mixer og afspillere tilsalg hvis det har interesse - du kan evt. søge billeder af det på google, det drejer sig om 2 stk. Numark Axis 9 og en Numark 5000FX ..

  • #5   23. okt 2006 hvis du er intra har en en behringer 5kanals mixer til salg. du skal få den billig. men så er der også til lidt udbygning

  • Danni n
    Danni n Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #6   23. okt 2006 Casper I - Jeg er meget itra i de ting du har.. hvad skal du have for det ??

  • #7   23. okt 2006 Da jeg ikke skal bruge det sælger jeg det hele samlet for 7000 kr. Der er kvitteringer med og der er så vidt jeg husker et halvt års garanti tilbage på det hele ..

  • Danni n
    Danni n Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #8   23. okt 2006 Casper I - okay.. det var ret mange penge.. er ikk sikker på det skal være så stort så ..

  • #9   23. okt 2006 hey du kan købe mit anlæg for 4500kr

    det er uden mine scannere

    og det er et start anlæg


  • #10   23. okt 2006 der er 1½års garenti på

  • #11   23. okt 2006 og du kan købe mit anlæg uden højtalere og scanner for 4000kr

  • #12   23. okt 2006 her er min msn cool-claue@ofir.dk

  • #13   25. okt 2006 Kan kun anbefale dig at købe en behringer mixer.
    I mine øjne er det den bedste begyndermixer man kan få, ok kvalitet til små penge, og med alle de features en DJ har brug for.
    Kig evt på www.disconetto.dk

    Evt en Behringer DJX-700 5-Kanals mixer med Beat counter & Digitale FXs til ca 1850kr

    Eller en Behringer VMX-200 eller VMX-300 DJ Pro Mixer med BPM Counter til henholdsvis 1200 og 1500kr

    Her får du rigtig rigtig meget mixer for pengene.

    Af CD afspiller ville jeg kigge efter en IMG stageline eller HQ Power, dette er prisbillige afspillere som kan alle de normale ting som Pitch, Cue osv.
    Kig evt på den blå avis, her er også tit gode billige afspillere tilsalg.

    Af hørebøffer er lukkede med en dyb/høj bass klart at fortrække.

    Disconetto i roskilde og Aage jensen i kbh har begge showrooms hvor udstyret kan prøves.



  • jacob p
    jacob p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #14   28. feb 2007 Hej.
    du kan starte med at købe en Billigmixer .
    og der kan du få en Numark det er meget God Kvalitet.
    og en Dobbel afspilelr . når du har det skal du bare øve og øve .


Kommentér på:
Diskotekanlæg er ny

Annonce