{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker-valg
  • #1   24. nov 2014 Hej Allan
    Jeg har selv haft en del af de mærker som du overvejer og må sige at jeg nok ville vælge en anden vej end de 3 muligheder du præsenterer.
    Jeg begrunder det med mine egne oplevelse:

    1.Yamahaer de er massive store tunge som regel super gode i bunden og toppen men mangler meget i midten af lydbilledet.(den sidste jeg havde 20kg 120watt pr. Kanal) den havde osse denne mangel.
    2. NAD er en verden for sig selv kosmetisk ligner de næsten alle sammen hinanden på nær et par farveskift i strømknappen antal af knapper osv. De er ikke lavet for at se godt ud men leverer det de siger de kan god lyd hvis man vælger de rigtige modeller
    (de strømstærke med masser af overskud) desværre plejer de rigtig gode desværre osse at have et tilsvarende prisskilt selv brugt den du har fundet c372 vil nok ikke skuffe i lyden/preformance men koster nok lidt kr og er ikke særlig æstetisk hvis du spørger mig.
    3. Igen ikke synderlig flot men en massiv lyd den kan leverer HK er generel en anstændig HIFI lyd men syntes de hurtigt bliver lidt for blød i bassen når der skrues ordenligt op.

    Hold da op den her blev lang smiley beklager

    I min mening er der et par gode bud fra denon sony F730 ES legendarisk god lyd osse til vinyl eller osse Luxman pistol serien
    Denon PMA 1560
    Håber jeg kunne hjælpe
    Vh. Patrick


Kommentér på:
Forstærker-valg

Annonce