{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Jacob H
Jacob H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Harman Kardon HK670 + B&W ASW600 søger hjælp til opsætning {{forumTopicSubject}}

Kære HifiGalleri
Jeg har en Harman Kardon HK670 stereoforstærker og en B&W ASW600 subwoofer samt 2 Jamo Classic 8 højtalere. Det jeg søger hjælp til er kablingen/opsætningen/tilslutningen af dette system. Skal jeg forbinde forstærkeren til subwooferen og bruge hi-pass til højtalere eller skal jeg bare forbinde subwooferen til forstærkerens b-kanaler på forstærkeren og lade højtalerne forblive i a-kanaler på forstærkeren? Håber en klog kan hjælpe mig (mindre klog på hifi opsætninger). Jeg har forsøgt at gøre mig klog i manualerne til både forstærkeren og subwooferen, uden held. På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harman Kardon HK670 + B&W ASW600 søger hjælp til opsætning
  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #1   22. jun 2014 Hvis den HK har PRE-OUT så brug det til subwooferen istedet, på dens LINE-IN.
    Hvis ikke, så smid subwooferen på speaker B, eftersom dine Jamo er (næsten) full-range smiley

• Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2006

#2   22. jun 2014 Hvordan ser jeg om forstærkeren har PRE-OUT? Skal jeg tage et billede og lægge op?

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

#3   22. jun 2014 Ja gør bare det..

• Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2006

#4   22. jun 2014 Her er et billede af forstærkerens bagside og dens forbindelsesmuligheder. Tak for svarene indtil videre!

profilbillede
  • Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2006

#5   22. jun 2014 Ok, nu har jeg læst side op og ned om PRE-OUT og det kan jeg konstatere at forstærkeren ikke har! Dog har forstærkeren noget der hedder digital-out, kan det bruges (tror jeg ikke)? Men spørgsmålet er så som jeg startede tråden med, hvordan forbinder jeg subwooferen bedst muligt via højtalerudgangene? Skal jeg bruge udgangene til speaker 2 (b-udgange) eller skal jeg forbinde subwooferen til samme kanal som højtalerne speaker 1 (a-udgangene) eller skal jeg gøre noget helt tredje så som at forbinde højtalerne til subwooferen og køre dem på HI-PASS eller eller eller? Jeg er helt rundtosset, håber i kan hjælpe mig med at lave et godt setup af mit lydsystem, igen på forhånd tak for hjælpen!

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

#6   22. jun 2014 Eftersom dine Jamo er (næsten) full-range ville det bedste nok være at køre højttalerne på Speaker A og subwooferen på Speaker B. Der er ingen grund til at køre igennem subwooferen og High-pass'e dine højttalere smiley

• Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2006

#7   22. jun 2014 Ok, tak for dine svar Lasse! Jeg giver det et forsøg imorgen når jeg ikke generer naboerne med unaturligt tordenvejr..

Kommentér på:
Harman Kardon HK670 + B&W ASW600 søger hjælp til opsætning

Annonce