{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Dennis A
Dennis A
Tilmeldt:
28. feb 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Beosound 5/ Encore modellen {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
nu er den sgu gal igen og bliver nødt til at bruge jeres viden igen
I stuen har jeg beosound 5+ master + højtalere
på 1 salen i det ene værelse har jeg et ældre beosound 2300 med højtalere som er opgraderet,.nu har jeg fået en lille fjollet ide om jeg gerne vil udskifte beosound 2300 med et beosound 5 encore..
vil godt lige høre fordelene ved at udskifte til det..?
er det ikke noget med at anlæggene kan "snakke" sammen... beosound 5 masteren køre trådløst over netværket, men kan jeg så blot sætte encore til på netværket også eller hvordan virker det??

puhh håber i kan følge mine spørgsmål for jeg har ikke lyst til at skulle bore kabler igennem fra stuen af og op til 1 salen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beosound 5/ Encore modellen
  • #1   7. jun 2014 det er muligt at hente al din musik som du har på din BM5 over til din kommende Encore, det eneste du skal gøre er at inde i BM5 indstillingerne skal du musikserver til, så er din BM5 faktisk klar, og så skal din kommende Encore selvfølgelig på samme netværk som din BM5 er på, Men husk dog at Encore kun kan gøre på 5Ghz trådløs netværk, hvis det skal være trådløs forbindelse til den.

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   7. jun 2014 Det er præcis nogen af de der små udfordringer/ spørgsmål jeg gerne ville have svar på smiley
    jeg vil have den til at køre trådløst for alt det med kabler orker jeg ikke, men nu har jeg en ganske alm router/sender fra you see af, hvordan ved jeg på hvilke frekvenser den sender netværket på i hjemmet
    men det vil sige der ingen ekstra udfordringer/ ekstra ting der skal købes til anlægget

    takker for resten rigtig mange gange for svaret


  • #3   7. jun 2014 Hvis du skal finde ud af om din yousee router kan køre 5Ghz så skal du finde dens modelnummer og slå det op via Google ellers skal du ind på den indstilling og tjekke.

    Dens ip adresse er typisk 192.168.1.1 eller 192.168.0.1 brugernavn: admin kode: password så burde du kunne komme ind på den


  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #4   7. jun 2014 Takker for oplysningen, det vll jeg da lige undersøge her til aften :=)

  • #5   7. jun 2014 Super ellers så skriver du bare hvis det er:-)

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #6   7. jun 2014 Hej igen
    jeg har en Netgear CG2000 router i hjemmet men efter at have været inde og kigge under mine oplysninger på yousee kan jeg se den skulle køre på 2,4 GHZ..
    så det vil sige den ikke er til nogen nytte overhovedet..?
    så skal jeg selv ud og købe en ny router eller?
    men hvordan kan det være at beosound 5+masteren sagtens kan køre trådløst, er det ikke i princippet samme anlæg?


  • #7   7. jun 2014 Okay og kan du ikke ændre så den også køre 5ghz?

    Joh det er stort set det samme anlæg men der er bare ikke ret meget bruger 5ghz båndet så derfor har man valgt at enorme skulle køre på det bånd, hvis det skulle være trådløs.

    Men ja så skal du have en ny router men så vil jeg evt. Anbefale dig en Cisco router, jeg bruger selv sådan en og modellen er EA4500 mener jeg. Men modeller større kan også bruges. Men hvis du køber en router mere så sæt den efter yousee routeren.


  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #8   7. jun 2014 Har lige været inde og studere mine oplysninger lidt nærmere og jeg kan kun ændre på hvilke kanaler jeg vil sende på men det ændre vel ikke frekvensen på routeren?
    Der er ingenting på selve routeren jeg kan ændre, har kigget den igennem
    men Jeps vil lige kigge mig om efter en ny router samtidig :=)
    Tak for din hjælp endnu engang


  • #9   7. jun 2014 Nej det er ikke kanalen vi skal ændre men wifi båndet

Kommentér på:
Beosound 5/ Encore modellen

Annonce