{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.696 visninger | Oprettet:

Støj i powerlink kabler {{forumTopicSubject}}

Jeg fik sidste år købt mig en forstæker der kunne kaste noget lyd i mine B&O Penta

Der er blot det evigt tilbagevendende problem at når jeg støvsuger må jeg ikke rammer kablerne. Hvis jeg rammer kablerne skal jeg lægge hele kabelsættet om da der kommer støj fra strømkablerne.

Jeg bor i en blok af ældre dato, og jeg har derfor kun den mulighed at der skal trækkes strømkabler frem og tilbage og frem igen.

Er der noget der har erfaringer med om man kan isolere powerlink kabler yderligere for at undgå den støj der kommer, evt tilstrækkeligt til at kunne putte det hele i en kabelbakke for syns skyld

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støj i powerlink kabler
  • #2   27. apr 2014 Højtalerner er MK3, Men jeg ved faktisk ikke hvilken type powelink kabel det er.

• #3   27. apr 2014 Hvis du bruger et fuldmonteret powerlink kabel burde der ikke kunne komme støj på. Nu har jeg arbejdet i en B&O butik i 6 år og har aldrig oplevet støj på et powerlink kabel hvis det er færdig lavet et. Men hvis der er efter monteret stik på kablet så kunne evt tyde på at der er nogle af lederne som rør ved hinanden eller et knæk på kablet. Har du prøvet med en anden powerlink ledning?

• #4   27. apr 2014 Ledningerne er gamle, og den ene er også blevet repareret med isoleringstape. De er samtidig meget lange og rullet op, og lagt under højtalerne, hvilket jeg godt er klar over ikke er optimalt.

Jeg spurgte ved AV connection om de havde noget specielle isolerede kabler, og de kendte godt til problemet, men har desværre ikke noget i sortimentet de mente var bedre end det jeg havde, udover længdetilpassede kabler.

Vil du mene det burde løse sig med et par nye og kortere kabler?
    (og hvad koster sådan nogle i runde tal?)

• #5   27. apr 2014 Så er jeg sikker på at fejlen ligger i den reparation der lavet siden de brummer. Powerlink kablet kan du trække rimeligt langt uden at det påvirker lyden. Så ja jeg er sikker på at par nye kabler kan gøre det. Jeg ved at powerlink kabel koster 50kr pr meter og 55kr pr powerlink stik.

Men jeg mener at det skal være et fuld monteret kabel til Penta højttaler.

• #6   27. apr 2014 Det må jeg straks have bestilt.
    Brummelyden er der, men den høres ikke ved musik, men er der radio værter på, så er den rimelig tydelig.
    Om mine ører er fine skal jeg ikke kunne sige, men irriterende, det er den smiley

• #7   27. apr 2014 Jeg ville nok bestille kabler hos din lokale B&O mand i stedet for av connection.

• #8   27. apr 2014 Så kan jeg også få dem med, med det samme smiley

• #9   27. apr 2014 Ja og hvis det er så kan du din B&O mand til at kablet til dig med stik på men det koster nok noget for at få det lavet

• #10   27. apr 2014 Jeg takker for hjælpen.
    Kablerne bliver nok ret permanente idet de fungere til musik og tv smiley

• #11   27. apr 2014 Det var så lidt

Kommentér på:
Støj i powerlink kabler

Annonce