High performance strømkabel til aktive højtaler {{forumTopicSubject}}
Jeg har nogen krk rokit powerd 5 g3 som jeg synes har en god lyd, de står på isoacoustic stander med et balancert presonus 22vsl lydkort med alm xlr,trs kabel (har også en hum,groundloop filter volumenkontrol og en dyr strømskinne med netstøjfilter)
Jeg overvejer en af de her 2 strømkabler, for at få bedre lyd(der kan være delte meninger om det gir noget, men har hørt mange sige det har en possitiv effekt) http://hificable.dk/produkter/19-powerkabel/171-high-end-level-1-powerkabel/ (fragt koster ikke ekstra) eller dette http://www.av-connection.dk/?PGr=3961&ML=333 (der er også fri fragt)
Nogen der kender det første kabel fra hificable, det noget de selv laver og tror ikke det er lager vare.Så jeg er i tvivl om der er returret på på kablet.
Returnering af varer og fortrydelsesret:
Vi bytter/kreditere gerne vare vi selv er lagerførende i, og som stadig er i samme stand som modtaget og i original emballage
Hvilken af de 2 vil i anbefale?
Xindak kablet ser spændene ud, men jeg spare lidt ved at købe det andet kabel, hvor det jeg spare kan jeg så bruge (+ lidt ekstra) til at opgradere mine signalkabler med (balanceret xlr,trs)
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 179
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 490
Men hvis det er kabler som er lavet på mål, eller lignende, så er der typisk IKKE returret, fordi det er specialbestilt...
dec 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 65
Her er et bedre kabel til 229.
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 157 Annoncer: 1 Emner: 96 Svar: 1.031
Jeg vil helst holde mig under 1500kr for alle 3 kabler (2x1.5meter strømkabel og 2x1 meter xlr) xindak kabelerne hos av connection koster samlet set 1600kr og vil gerne ned under 1500kr og gerne 1200-1300kr så kan jeg bestille det hele i dag
dec 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 65
Og ringer du til AV-Connection kan du nok lave en deal.
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 157 Annoncer: 1 Emner: 96 Svar: 1.031
Mindre mængde?
Skal bruge 2 stk
Og når dem jeg linker til koster max 1000kr for 2 sæt så er 229€ (ca 1710 kr, ved ikke hvad fragt koster) alt for meget, det er mere end jeg vil ofre for alle 3 kabler
High performance strømkabel til aktive højtaler