2.015 visninger
|
Oprettet:
B&O ouverture + subwoofer {{forumTopicSubject}}
Hejsa, har jeg købt et af de gamle B&O ouverture og nogle beolab 3 højttalere..
Endvidere har jeg købt en audio pro subwoofer, som jeg gerne vil have til at spille sammen med..
Har søgt meget på nettet, og været igennem Hifi4alls sider..
Ham Peter-pan skriver en masse forskellige ting, men synes ikke rigtigt noget virker for mig.
På ouverture anlægget, er der 2 powerlink udgange, har to t splittere- som der står der skal bruges, og har et powerlink til phono -hun..
Er der nogle der kan hjælpe?
Mvh
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
Så bare sæt adapterkablet i powerlink 2 og phono kablet fra sub´en i in på adapterkablet. Så skulle det gerne spille.
Var i hvert fald sådan min effektforstærker var kablet til mit beocenter, da jeg havde den.
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
Men hvorfor har montere PL splitter? hvor mange BL 3 højttaler har du købt????
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 13
Har nu også fundet det her billede, (vedhæftet) mon det er noget af det jeg skal have fat i, kan se på det powerlink til phono jeg har, er der ikke rigtig brugt nogle pin's..
Dennis N: skulle der være forskel på de to udgange af powerlink - ville ikke være meget for at prøve igen, hvis overstående sker.
DV:
har bare købt 2 til at starte med
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 13
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
Der er en Powerlink udgang på Beocenter 2 men på dit anlæg er der 2 PowerLink udgange.
Det som du beskriver kunne evt. også godt være en stel forbindelse som er anderledes i det kabel som du har med Powerlink -> phono stik
jan 2012
Følger: 1 Svar: 14
B&O ouverture + subwoofer