{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.015 visninger | Oprettet:

B&O ouverture + subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har jeg købt et af de gamle B&O ouverture og nogle beolab 3 højttalere..

Endvidere har jeg købt en audio pro subwoofer, som jeg gerne vil have til at spille sammen med..
Har søgt meget på nettet, og været igennem Hifi4alls sider..
Ham Peter-pan skriver en masse forskellige ting, men synes ikke rigtigt noget virker for mig.

På ouverture anlægget, er der 2 powerlink udgange, har to t splittere- som der står der skal bruges, og har et powerlink til phono -hun..

Er der nogle der kan hjælpe?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  B&O ouverture + subwoofer
  • #1   8. feb 2014 Så vidt jeg ved går den ene powerlink udgang til både højre og ventre højtaler, det gør de i hvert fald på mit beocenter.
    Så bare sæt adapterkablet i powerlink 2 og phono kablet fra sub´en i in på adapterkablet. Så skulle det gerne spille.
    Var i hvert fald sådan min effektforstærker var kablet til mit beocenter, da jeg havde den.

• #2   8. feb 2014 Det kan evt. være dit powerlink -> phono adaptor den er gal med, dette er set før. hvis din adaptor ikke har 4 phono stik, en sort, gul, rød og hvid, så er det der den er gal. da den som folk typisk køber er den med 2 phono stik og så er det kun monteret som en indgang ved din stikket.

Men hvorfor har montere PL splitter? hvor mange BL 3 højttaler har du købt????

• #3   8. feb 2014 Når jeg som jeg ser på en af de tegninger på hifi4all, sætter han en t splitter på, hvor fra det ene powerlink kører den hen til en af beolab højttalerne, og den anden ned til subwooferen, det prøvede jeg, men så begyndte beolab højttaleren at sige støj lyde, og når jeg slukkede, giver den et lille knald(sådan et som man tænker den ikke skal have for mange af.

Har nu også fundet det her billede, (vedhæftet) mon det er noget af det jeg skal have fat i, kan se på det powerlink til phono jeg har, er der ikke rigtig brugt nogle pin's..

Dennis N: skulle der være forskel på de to udgange af powerlink - ville ikke være meget for at prøve igen, hvis overstående sker.

DV:
    har bare købt 2 til at starte med smiley - fordi jeg kunne se det skulle bruge i henhold til den tegning der er på hifi4all, som jeg selvfølgelig ikke lige kan finde, og vise det smiley

profilbillede
  • #4   8. feb 2014 Så fik jeg nærlæst svarene ! Det er taget til efterretning smiley tak !

• #5   8. feb 2014 Mit powerlink til phono adapter. Har rød + hvid ud og rød + hvid ind. Skulle sætte kablerne i ind fra effektforstærkeren, da de åbenbart vender forkert på adapteren når lyden skulle ud af beocentret. Men det med larmen og det lille knald oplevede jeg osse, fordi jeg ikke vidste den adapter jeg har vender forkert med ind og ud.

• #6   8. feb 2014 jeg arbejder i en B&O butik.

Der er en Powerlink udgang på Beocenter 2 men på dit anlæg er der 2 PowerLink udgange.

Det som du beskriver kunne evt. også godt være en stel forbindelse som er anderledes i det kabel som du har med Powerlink -> phono stik

• LilleArne
    LilleArne Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 14
    #7   14. feb 2014 Hvis du selv har mod på at lave kabler, er det grøn og brun + stel (grøn højre - brun venstre) Google evt powerlink pinout, så har du en oversigt. Undlad at bruge de kabler du linker til, for så er det 2 gange den samme lyd...

Kommentér på:
B&O ouverture + subwoofer

Annonce