{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Bedste kontrolenhed til studio monitors {{forumTopicSubject}}

Så der sket noget igen

Et fantastisk sæt Eve audio SC205 https://borgsound.dk/collections/studie-monitor/products/eve-sc205#specifikationer

Neutral mellemtone,diskant når toppen er justeret til rummet og ens smag,øre, samt en stram og super bas, nettet siger den går ned til 50hz og den gør det uden at der er lyttertræthed samt spiller højt.

Pt en topping d10s, en Audiosource selector RCA-0401 fra audiophonics (kis enhed),argon riaa, Mackie big knob passive med en kombination af inakustisk premium og roland black series.

En anden mulighed er en Behringer Control2USB (kæmpe stor) som har indgang til pladespiller, justering af gain/volume for hver indgang så de kan tilpasses hinanden, kan spille 2 source på engang f.eks twitch fra computeren og så en cd fra min cdafspiller.

3 mulighed som jeg ikke ejer noget af er en mixer med 4 stereo indgang

Sidste mulighed en forforstærker,kontrolforstærker hvis man kan finde en der ikke er dyr og som IKKE er en integreret forstærker

Hvad vil gi den bedste lyd uden at koste en forume ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste kontrolenhed til studio monitors
  • #2   6. aug 2022 Jeg har faktisk sådan men med tone kontrol, problemet er at rørene gir en meget anderledes lyd som måske ikke harmoniere med gode studio monitor og der er ikke deaktivering af tone kontrolleren som faktisk ikke er neutralle når de stå på klokken 12 og det er lidt irriterende

Kommentér på:
Bedste kontrolenhed til studio monitors

Annonce