{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

ortofon OM nåle hoved {{forumTopicSubject}}

god aften alle sammen, jeg er i den uheldige situation at min dame ville være "venlig" og gøre hele mit anlæg rent. så ja, nu er min nål død, "stangen" som selve "nålen" sidder på, var buget 180grader.
da jeg er ny i pladespiller faget, vil jeg høre hvilken erstatning i vil forslå? aner ikke hvad forskellen på de forskellige er, ud over pris og navn. det er kun nålehoved vi snakker om, og den skal passe på Ortofon OM. vil helst holde mig under de 1000kr, da min økonomi ikke er til mere.

håber på nogle brugbare forslag.

mvh Patrick. B. Dyhr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ortofon OM nåle hoved
  • #3   26. nov 2013 Det var 5e nåle hovedet. Den aller billigste, men det berør jo vel ikke at pick up er model OM, hvad jeg har læst passer både 5e samt 10 osv. Osv. Men hvad er forskellen ? Vil jeg blive glad for 10 istedet? Er den bedre eller ringere ? hvilken er bedst ? Tit hænger pris og kvalitet sammen, men det ikke altid det er den dyreste som er den bedste. Håber det gav jer lidt mere hjælp

  • #5   26. nov 2013 Jeg må sige at udtalser omkring den, er jo rigtig fine. kan man opgradere nålehoved på den ? Hvis man engang får lyst? regner med at du mener dette er den bedste pickup, svarende til mit budget ?

Kommentér på:
ortofon OM nåle hoved

Annonce