{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Anders P
Anders P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Tandhjul på Arcam Diva cd-afspiller {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Arcam Alpha 6 cd-afspiller, hvor tænderne på tandhjulet, der kører skuffen ind og ud, er knækket af. Det vil nok blive næsten lige så dyrt at reparere den som at købe en anden (brugt). Det skulle vist være et problem for hele Alpha-serien.
Jeg har kigget på en anden Arcam cd-afspiller (brugt), men fra deres Diva-serie. Ved nogen, om Diva-serien har samme problem med tandhjulet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandhjul på Arcam Diva cd-afspiller
  • Frank A
    Frank A Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 153
    #1   15. nov 2013 Vis man googler Arcam Alpha 6 cd er det vis et Philips CDM9 drev havde samme problem på min rotel Rdd 980.
    købte et nyt på ebay http://www.ebay.com/itm/Philips-CD-player-turntable-CDM-9-CDM9-gear-Free-belt-/280538473151?pt=US_CD_Players_Recorders&hash=item41516562bf Tog 5 minutter at skifte smiley

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    nov 2013

#2   18. nov 2013 Sejt!
    Jeg har lige købt to tandhjul, og de er allerede blevet sendt til mig. Tak for hjælpen. Det kan være, at jeg skriver til dig, hvis jeg ikke kan finde ud af at skifte hjulet.

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    nov 2013

#3   2. dec 2013 Du trak vist det længste strå med din Rotel. Jeg satte et nyt tandhjul i i dag, men det var virkelig et helvede! Tre forskellige slags skruer, og næsten alt skulle skrues fra hinanden – fronten, bunden, pladen bagpå, drevet. Jeg splittede bogstavelig talt afspilleren ad, da der sad nogle plastikpropper med modhager i bunden, som jeg måtte flække af.
    Men under alle omstændigheder får du mange tak for hjælpen. Lidt knofedt + $7 for hjulet var billigere end at købe en helt ny afspiller.

Kommentér på:
Tandhjul på Arcam Diva cd-afspiller

Annonce