{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cls215 Vs . At-100
  • #1   29. jul 2013 cls 215 er ik opgiet i db.. at100 er opgivet til 127db mange steder men om det er rigtigt elller forkert skal jeg ik kunne svare på men det er højt smiley så for du kunne finde ud af hvilke at dem der spille højst skal du nok hen og købe dig en db måler.... men mit svar ja at100 spiller højer end cls215 ifølge min høre sans smiley og os fordi at100 er noget bedre bygget op og lyder os meget bedre men os bedre sammen sat med enhedernes valg og så de bare det pænere at se på smiley

• #2   29. jul 2013 Jeg vil så påstå at sige at cls-215 spiller en del højere end at-100

At-100 kan spille pænt højt.

Men cls-215 kan spille meget højt vis de bliver fodret ordenligt.

Men ingen tvivl om at at-100 lyder langt bedre og har en mere kontant lyd.

Cls skal ha ufattelig meget effekt før bassen bare nærmer sig at kunne slå på samme måde.

Men ja som Michael siger. Så skaf en dB måler. Sæt højttalerne i samme rum. ( vis det skal være optimalt så skal begge højttalere ha langt mere effekt bag sig end de kan holde til )
    På den måde opnår begge sæt sit fulde udbytte smiley

• #3   30. jul 2013 Who cares? Cls215 spiller højest, men de er tilgengæld desværre ufatteligt ringe lydende højttalere.

• #4   30. jul 2013 Thomas vil tro trådstarter gør smiley siden han spørg smiley

Kommentér på:
Cls215 Vs . At-100

Annonce