{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Christian C
Christian C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilken forstærker? {{forumTopicSubject}}

Hej hifi genier

Jeg er helt ny i gamet, men har bestemt mig for at jeg skal have et anlæg der skal kunne bruges både til musik og film. Da jeg hverken har meget plads eller mange penge har jeg bestemt mig for at købe to højttalere og er nu i tvivl om jeg er nødt til at købe en surround receiver for også at få lyd med fra tv, selvom jeg kun vil køre stereo..

Derudover hvilken forstærker vil i anbefale, til max 2000 kr gerne mindre smiley

tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken forstærker?
  • #3   3. jun 2013 Rega Brio R forstærkeren er en rigtig god stereo forstærker som sagtens kan kobles på dit tv... Jeg ved der er en Rega forstærker til salg her i brugtmarkedet, godt nok lidt over dit budget, men forstærkeren er nu alle pengene værd... smiley

Men hvilke højtalere har du købt ? Rega forstærkerne er nemlig mørk i lyden, så den spiller bedst sammen med højtalere der er lyse i lyden, mørke højtalere og mørk forstærker giver meget mørk lyd...

• #4   3. jun 2013 yderligere så ved jeg at ham der har Rega forstærkeren er til at handle lidt med angående prisen smiley

• Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   3. jun 2013 Hej gutter

Tak for de fine svar indtil videre, men jeg må nok sige at 2000 er min max pris, ellers et lækkert stykke udstyr i har fundet!

Jeg har lige købt et par Dali zensor 5 højtalere og venter nu bare på de bliver leveret smiley

• #7   3. jun 2013 Nej ikke lige 2000,- smiley 2500,- er mindste pris! smiley

Kommentér på:
Hvilken forstærker?

Annonce