{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang langt højtalerkabel (ca 20 m) og forsinkelse {{forumTopicSubject}}

Hej. På forhånd tak for din tid. Jeg har et
Spørgsmål om at trække kabel til at sætte 2 højtalere fra min reciever ca 20 meter væk, og er derfor i tvivl om hvorvidt forsinkelse vil opstå. Setuppet er således at der i forvejen er 2 højtalere koblet nær reciveren og de har henholdsvis 1 og 5 meter i kabel. Hvorimod de 2 næste som skal sidder i andre rum,vil være i omegenen af ca 10 og 20 meters distance. Jeg er derfor i tvilv om det overhovedet har betydning. Eller om jeg skal have noget virkelig godt/tykt kabel, om det betyder noget om hvilken type kabel de 2 allerede tilsluttede højtalere er koblet med samt om det muligvis er noget min reciever kan finde ud af at indstilles så den justerer signalet ift til enhedernes placering. Jeg mener nemlig at min gamle ven der solgte mig min virkelig store og tunge pioneer sh lx83 reciever, netop sagde at det faktisk er noget den kan og jeg ville virkelig gerne find ud af at få de højtalere i 2 andre rum til at spille med fra stuen. Så jeg håber ydmygt at en eller flere kan hjælpe mig med at få vished om det kan lade sig gøre, med så lang forskel i kabellængde. Mvh Silas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang langt højtalerkabel (ca 20 m) og forsinkelse
Kommentér på:
Spørgsmål ang langt højtalerkabel (ca 20 m) og forsinkelse

Annonce