{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken forstærker til system audio
  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 21
    #1   21. apr 2013 Jeg kan faktisk anbefale dig den Pioneer jeg har til salg. Den trækker uden problemer meget krævende højttalere og har Pre-Ots til både subwwofer samt externe forstærkere.

  • #2   21. apr 2013 Hejsa. Det er sikkert en kanon forstærker men ville gerne ha noget lidt nyere og gerne med hdmi

  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 21
    #3   21. apr 2013 Okay, da det er selvf. forståeligt.



  • #6   22. apr 2013 Pimare ser mega lækre ud men også nogle halvdyre sager. Ved godt man får hvad man betaler for men hva med noget harman kardon, yamaha eller onkyo

  • #7   22. apr 2013 Onkyo får altid ros, har ikke selv hørt dem men mange siger de er rigtig gode smiley
    Jeg har en pioneer vsx 521 og den er jeg fint tilfreds med smiley


  • #9   22. apr 2013 Haha smiley der skulle man læse imellem linjerne var whazz smiley

  • #10   22. apr 2013 Har heller ik brug for så mange muligheder. Egentlig bare en stereo forstærker med sub preout. En kammerat har anbefalet hk 3480 men den er uden hdmi

  • #11   22. apr 2013 De fleste stereo forstærker er uden Hdmi...

    hvad vil du bruge hdmi til ?


  • #12   22. apr 2013 Jamen til at få lyden fra tv ud i højtalerne

  • #13   22. apr 2013 primare passer rigtig godt sammen med SA, jeg havde selv en primare A20 da jeg havde mine SA1280 mkII, var så så dum at sælge den og købe en NAD T755 da jeg gerne ville ha surround (og ny primare surround forstærker ikke lige stod øverst på indkøbslisten)
    men af andre mærker der passer godt sammen men SA er Rotel og HK.

    og tror ikke du finder nogen stereo forstærker med hdmi indgang, men der er vel også andre lydudgange på dit tv, så mon ikke du kan finde en løsning på det, uden brug af hdmi


  • #14   22. apr 2013 Primare ville også være lækkert men det koster også kassen. Man burde vel nok kunne få en stereo Reciever med hdmi?? Jeg kan selvfølgelig slutte lyd til via scart

  • #15   22. apr 2013 Tænkte det nok..
    Antalet af stereo forstærker der har hdmi er meget lille
    Køb heller en billig dac til lyden fra tv'et


  • #16   22. apr 2013 Ahh okay. Men kan se at SA skriver på deres hjemmeside at højtalerne min skal bruge 30watt. Hva med en denon avr 1306 sourround forstærker. Kan den bruges til at trække mine højtalere??!

Kommentér på:
Hvilken forstærker til system audio

Annonce