{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.704 visninger | Oprettet:

kenno
kenno
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 164

Multi room løsning, nogle erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Nogle der har erfaringer med nogle multi room audio løsninger.

Har kigget på Sonos og Jamolink. men sonos blir for dyrt per rum, og jamolink mangler noget styring via mobile enheder.

men har så set på http://www.ilionetouch.co.nz/default.tcw?pg=multi-room_audio
HAI hi-fi2. hvilket sådan set kan noget af det jeg søger.

Men er der andet på markedet?

krav:
Noget radio vækkeur
opdelt til hver rum
Ipad/iphone styring
flere indgange til forskellige enheder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Multi room løsning, nogle erfaringer?
  • #1   17. jan 2013 Jeg ved ikke hvordan Sonos virker, men Jamo er dejlig simpelt og nem at finde ud af smiley

• kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

#3   17. jan 2013 Bare kan ikke finde en just løsning for ipad/iphone osv styring af jamolink.
    Sonos blir bare for dyrt generalt. 3700kr + højtalere per rum.

jamolink kan fås for 3000kr til 4 rum uden højtalere.

• #4   17. jan 2013 Hmm..:/ ja okay hehe smiley

• #5   18. jan 2013 Kender ikke til Jamolink systemet, men har selv Sonos i huset. Sonos og en Spotify konto giver os adgang til det meste musik i alle rum uafhængigt af hinanden, ved ikke om Jamo også understøtter dette. Derudover har du mulighed for at kontrollere musikken via smartphone, tablets eller computer hvilket tilsammen giver meget frie anvendelses muligheder hvad angår styring af musikken. Vi har også en Nas stående med alle vores cder, men det er Spotify vi bruger mest.

• #6   18. jan 2013 Hvor mange rum drejer det sig om?

• #7   18. jan 2013 Sonos helt klart. Som jeg kan se det har du ikk særlig meget frihed med Jamo deres fjernbetjening r ikk på wifi dvs du kun kan bruge det i rum med modtager. Plus deres del ikk r aktiv, så du skal alligevel have en forstærker i hvert rum, og så løber det alligevel op. Kan heller ikk rigtig se om Jamo r trådløst, dvs. Du os skal til at trække ledning. Du kan jo Starte med at købe sonos til et rum. Og når der r penge til overs udvider du, det r sådan jeg har gjort. Og nu har jeg i alle rum plus terrassen. Lækkert! Og d virker bare.

• kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

#8   18. jan 2013 Tonny S og Michael T - sonos er bare lidt dyrt. også ikke så "skjult" kræver jo lidt en SONOS CONNECT:AMP til hvert rum. for at have indbygnings højtaler i luft/væg.

Kedde's Kino - Drejer sig om en 4-5 rum. udendørs, stue, køkken, badeværelse, soveværelse. i første omgang.

• #9   18. jan 2013 Kent: har du set hvad Jamolink koster? Derudover har du slet ikke samme muligheder som med Sonos, men det er selvfølgelig en smagssag.

• kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

#10   18. jan 2013 tonny - ja det koster 2999kr, fra lydgaragen.dk.
    men har ingen planer om den løsning, hælder mest til HAI hi-fi2. af det 3 i hovedemnet.

Men da jeg har kender de 3 ting, ønsker jeg mere ting jeg ikke selv har nævnt som kan overvejes. Jeg behøver ikke have det alle andre har. Import eller ej, det må jeg snakke med producenterne om.

Kommentér på:
Multi room løsning, nogle erfaringer?

Annonce