HJÆLP - Sprunget forstærker? {{forumTopicSubject}}
Hej Hifigalleri.
Jeg var ude for noget her for 30 min siden, da jeg sad og hørte musik. Jeg sad og hørte musik på 30/75 i lydstyrke, hvor forstærkeren pludselig slukker.
Jeg slukker musikken, og går hen og tænder forstærkeren. Da jeg trykker på knappen, kommer der gnister fra den ene side af forstærkeren og den slukker med det samme.
Nu, efter den har kølet lidt af prøver jeg så endnu en gang og tænde forstærkeren, den tænder så der lyser normalt i displayet i 5-6 sekunder hvorefter den slukker.
Har jeg brændt sikringen i den? Eller kan det være noget andet?
Har mulighed for at lave en video også hvis det kunne hjælpe yderligere.
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 194
Men hvis den gnistre er det gået udenom sikringen:-(
jan 2012
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 83
Kan ikke finde hvor sikringen sidder heller, så kan ikke tjekke om den er sprunget eller ej.. Men hvis sikringen var sprunget, burde den vel slet ikke kunne tænde? Eller?
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 783
dec 2010
jan 2012
Har fået udskiftet Yamahaen med en Pioneer, og har fået taget den ene plade af mit TV møbel så der er 8-10 cm over forstærkeren til at "få luft" så det burde ikke være et varme problem
Den føltes heller ikke særlig varmt da den slukkede, den havde kun været tændt i 15 min
dec 2010
jan 2012
Dette leder mig til næste spørgsmål, hvis jeg skal have den repareret skal det jo være på et autoriseret værksted. Hvis jeg har købt den over nettet, og har fået garanti derigennem kan jeg så godt gå ned et af de 4 steder herfra: http://www.pioneer.eu/dk/content/support/support/service.html og få den fikset på den garanti?
dec 2010
jan 2012
dec 2010
jan 2012
Ringer ind til dem imorgen og høre hvad de vil anbefale mig at gøre
HJÆLP - Sprunget forstærker?