{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Er mit anlæg i stykker ? {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi Galleri..

Sad lige og hørte noget musik på mit 1½ år gamle Logitech z-5500 højtaler sæt.

Jeg bemærkede at der var noget der raslede sindssyg meget, så jeg undersøgte det nærmere...

Jeg har fundet ud af at lyden kommer fra min subwoofer.. Lyden er virkelig ikke rar.. Det er som om at den buldre alt for meget også siger den en underlig lyd..

Har et videoklip af lyden.

http://tinypic.com/r/10qbe42/6

Sikringen er kontrolleret.. Den er ikke brændt over nogen steder..

Anlægget har ikke været misbrugt på nogen måde overhoved.. Altid lige blevet varmet op inden der er hørt højt musik på anlægget osv.

Er der nogle der ved hvad der kan være galt? jeg har tænkt mig at kontakte Logitechs support imorgen. Men ville lige høre her om der var nogle der vidste hvad det var og eventuelt kunne lede mig på en forklaring til logitech.


Mvh Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er mit anlæg i stykker ?
  • #1   23. sep 2012 Kan være skruerne der holder bassen er blevet løsnet af at spille, hvis gevindet som skruerne lavede i træet er gået.
    Det skete i hvert fald på nogle højtalere jeg havde engang.


  • #2   23. sep 2012 Det kunne være en mulighed..

    Men der er stadig garanti på skittet..

    Det skal lige siges at ALT under 4 "streger" på sættet på volumen er helt fint! men kommer det over 4 "streger" i volumen begynder lyden at komme.



  • YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 AV-enheder: 2 Svar: 60
    #3   23. sep 2012 Hvis din Sub ralser underligt kan det godt være spolen der er smadret. Men spild af tid og spørge om det. fordi du får bare et nyt eller pengene tilbage.

  • #4   23. sep 2012 det er ligesom en buldre lyd.. ikke raslen men en slags buldren.. ved ikke om man kan høre det ok på videoen.. har pt ingen lyd da anlægget er slukket..

    hvis nu jeg får et nyt sæt eller en efterfølger.. Kan det så betale sig at lave sættet og kan man overhoved lave det? hvis det altså er en spole selvfølgelig.


  • YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 AV-enheder: 2 Svar: 60
    #5   23. sep 2012 Du skal jo aflevere det gamle fætter guf smiley

  • #6   23. sep 2012 Det er bestemt ikke sikkert! har set flere tilfælde hvor logitech har sagt vi sender et nyt med det sammen uden noget som helst... har da også oplevet et tastatur engang.. jeg skulle tage et billede af fejlen også fik jeg bare et nyt. smiley

    BTW så hedder jeg Michael og IKKE fætter guf! smiley


  • YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 AV-enheder: 2 Svar: 60
    #7   23. sep 2012 Okay har jeg så ik prøvet men fed service da smiley Okay Ole smiley

    Hmm skal ik kunne sige det. Men ikke noget jeg selv ville bruge tid eller penge på da. Men på den anden side hvis det ik er noget slemt og få hyggen skyld kunne du jo prøve og åbne den og se hvad der sker.


  • #8   23. sep 2012 Logitech har verdens bedste kundeservice vil jeg tro... har brugt den nogle gange efterhånden og der har aldrig været noget... smiley !

    Det kunne være lidt sjovt.. Men må lige forhøre mig hos dem først. smiley Også tage den derfra.


  • #9   23. sep 2012 Andreas H

    Sættet er udgået.. men det kunne jo være heldigt at de havde et fjernlager et sted måske... smiley


  • #10   23. sep 2012 det er lige præcis derfor jeg hellere vil have et replacemnet.. men hvis ikke det findes må jeg jo se hvad jeg gør.. har også hørt at sættene skulle være de bedste de har lavet..

Kommentér på:
Er mit anlæg i stykker ?

Annonce