{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Jonas  J
Jonas J
Tilmeldt:
12. sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Harman Kardon Hk 990 {{forumTopicSubject}}

Har for nyelig investeret i følgende Harman kardon Hk 990.

Har I nogle erfaringer med denne?

Jeg har svært ved at indstille automatisk room calibration EQ. Har kørt setup, men synes at subben forsvinder fuldstændigt fra lydbilledet ved anvendelse af EQ 1,2,3 funktionerne. Kører jeg i stedet DSP er subben meget dominerende?

Findes der andre tilsvarende alternativer i samme prisklasse? Det skal siges at jeg gerne skal bruge digitale indgange på denne?

Er dette i såfald et fornuftigt køb?

Mvh

Jonas Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harman Kardon Hk 990
  • #1   13. sep 2012 Har selv haft den og kan kun sige god for den, den rykker røv og spiller fantastisk. Jeg kalibrerede ikke min med måleudstyret, da jeg ikke synes at udstyr skal bestemme hvordan min forstærker skal spille. Jeg prøvede det dog alligevel, men synes det system er bedst til større rum eller hvis du bruger den for effektforstærker i et surround setup

  • Jonas  J
    Jonas J Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   13. sep 2012 Jeg kører blot i DSP mode . Kræver lidt tilvænning da jeg kommer fra en Onkyo 809. Er det helt forkert?

    Måske lidt et dumt spørgsmål. Jeg afskaffede netop min Onkyo, da jeg ville have noget med mere power, samt jeg ikke havde brug for surround. I tilfælde af, at jeg får brug for surround igen, hvordan anvender man da denne som effektforstærker? Er ikke helt inde i alle de begreber samt hvordan de virker ?

    Mvh Jonas


  • #3   14. sep 2012 Du bruger Processor tilslutningen bagpå til at tilslutte en surround processor

Kommentér på:
Harman Kardon Hk 990

Annonce