{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan denne forstærker trække mine højtalere
  • #1   22. aug 2012 nu kræver system audio ik meget power fordi deres enheder ikke så store havde en ven han havde den gamle der havde 4 basser og de kunne trækkes på en 100watt forstæker hvor de kunne yde maximalt smiley den forstærker du linker yder 40watt i 8omh og 80 watt i 4 omh er det designet du kan lide ved den eller skal du bare ha en forstræker med masser af muligheder kan du få meget godt brugt på dba for de 2kilo

• #3   23. aug 2012 Jeg ville kigge efter noget H/K da det lyder eminent sammen med SA

• #4   23. aug 2012 jeppe s hehe kan bare huske de system audio min ven havde var den gamle model med 4 basser i og de skulle næsten ik havde noget smæk i røven før det spillet godt op jeg lånte dem på et tidpunkt og jeg smed en sansui på dem der ydet 2x 70rms og den kunne snildt trække dem optimalt og få dem til at yde maximalt så ud fra det kan jeg kun sige at system audio ik kraver meget og det er kun positivt set fra min side smiley

jeg har altid lært det sådan at en 15tommer bass er god til feks R&B hiphop og rap hvor en 10 tommer er godt til techno og sådan noget musik fordi den slår hurtiger smiley alt afhænger vel sfl af svingspolen størrelse ??? mener der var et mærke der hed Phase Linear der lavet nogen enheder der var meget mindre end andre fordi de var mere trykket sammen i det men de krævet utrolig meget power fordi de bruge så store svingsporler

• #5   24. aug 2012 Michael gå nu uden om lorten, i stedet for at blive med at vade i den.

Så simpelt er hifi altså ikke.

• #6   24. aug 2012 danni boy tag roligt tarzan jeg kommer bare med mine argumenter og med min viden inden for hifi jeg har intet imod at lytte til andres argumenter og deres viden inde for hifi smiley så vis jeg er galt på den så kom da med et argument hvorfor jeg er ??? jeg blir ik sur over det er da kun godt at lære nye ting smiley

• #7   25. aug 2012 Nu spørger jeg lige Jeppe S:
    Hvis man samligner med de ældre JBL GTI subs hhv. 12" kontra 15" der er en 15" da "langsommere" end 12", da de har nøjagtig den samme magnet? smiley fordi så er 12" lettere at slæbe for da magneterne er eens fra 15" ?... smiley

• #8   25. aug 2012 Men til Rasmus S: Jeg ville gå efter en forstærker der har det "rigtige" HIFI navn, noget som mange anbefaler, og så evt. 80watt+ i 8ohm smiley

Jeg ville også sige du måske skulle gå efter en Harman / Kardon, da de har en rigtig god lyd, og ja, de arbejder ret godt med SA, det er testet med en af mine kammeraters SA explorer. Og jeg har kun den helt lille H/K AVR 156, med en større/dyrre model er der self bedre lyd og mere power smiley

• #9   25. aug 2012 Jeg er bare ret sikker på, i tilfældet med den gamle GTI mk1 at magneterne er 100% det samme, hvilket pga luftmodstanden ved membranen, så gør 12" hurtigere, men nej, det slet ikke udelukkende på " at hastighed skal måles, men nu må vi nok hellere stoppe off-topic smiley

• #10   25. aug 2012 Any way, har prøvet min HK AVR 156 på et sæt SA Explore og det spillede rigtig godt, indtil den begyndte at tabe pusten (kun 60Watt) Men en dyrre model vil klart gøre et bedre arbejde smiley

Jeppe S det er ikke nødvendigt i denne omgang smiley

• #11   25. aug 2012 H/K er en del mere strømstærke og opgiver relle watt fremfor andre producenter, men ja 60 watt er måske lige lidt i underkanten. Prøv med en 255 eller 355 eller en stereomodel, så skal du se løjer

• #12   25. aug 2012 Hvis jeg skulle vælge om (og havde penge til det) skulle jeg have mig en Harman / Kardon AVR 365, den har en del bedre lyd, bund og masser af strøm (110Watt per kanal)
    Men har man lidt mindre penge, og kun skal have stereo, så ville jeg gå efter H/K 3490 smiley

• #13   25. aug 2012 Ja eller en HK980, den spiller endnu bedre.

Kommentér på:
Kan denne forstærker trække mine højtalere

Annonce