{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dali 102.
  • #1   15. jul 2012 Havde du boet omkring aalborg ville jeg gerne hurtigt have smidt en 500 seddel for at få dem. Men tror godt du ville kunne få måske en 1000kr for dem, altså måske.
    Det er stadig en rigtig god højtaler i forhold til sin størrelse.

• #2   15. jul 2012 Jeg kan godt sende dem evt? smiley dog lidt mere end 500.

- De står uden mange skrammer, det ganske lidt ;-). Ja, den spiller sq meget godt.

• #3   15. jul 2012 Jeg køber desværre ikke den slags uden at se og høre på det først, tænk hvis de noget gik i stykker under transporten. eller noget i den stil. Og jeg ved hvor dårlige postdanmark er med behandlingen/aflevering af pakker. Så venter og ser om der kommer nogen til salg i nærheden af mig:)

• #4   15. jul 2012 Det et fuldt ud forståeligt :-). Har fået nogle kvæstede pakker fra div ting, dog aldrig ødelagte ting, Endnu. smiley

• #5   15. jul 2012 Jeg åbnede min dør en dag jeg var på vej ud, ind væltede en pakke som var stilt op ad døren. De kunne i det mindste have banket på eller smidt en seddel så jeg kunne hente pakken på posthuset. de må jo ikke bare efterlade pakken midt i det hele, tænk nu hvis en nabo eller andre havde stjålet pakken. og det var mit nye bundkort til pc´en som var i pakken. Så går noget tid før jeg lader postdanmark transportere elektronik for mig.

• #6   15. jul 2012 Jeg tror du skal regne med, at de kan sælges for 5-700,-
    Modellen kom på markedet, for ca 20 år siden, og kostede dengang 795,- pr stk.

• #7   15. jul 2012 Det er forståeligt Dennis. Utroligt de er sådan! De flipper jo garanteret selv ud, hvis de får deres ting sådan :-).

- Kent N. Det lyder jo super! Så vil jeg smide en annonce op, her om et par dage (:

• Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #8   15. jul 2012 Jeg tror ikke du skal regne med at få ret meget for dem. De 2 par dali 104 har jeg haft kunne ikke sælges for 500 så kan ikke forestille mig at du ville kunne få det eller mere for en højtttaler i samme serie som er mindre. Men du kan naturligvis altid prøve.

• #9   15. jul 2012 Jeg solgte mit sæt 103 for omkring 600kr for et par måneder siden after at annoncen havde været oppe længe, så 500kr lyder fair for en 102

• #10   15. jul 2012 B&W 550kr faktisk

• #11   15. jul 2012 God hver har sin mening smiley

• #12   16. jul 2012 Jeg har selv et par dali 202, som jeg gav 500kr for. De spiller altså skide godt. bedre end de concept 2 jeg havde engang. men om de slår dali 2002 vil jeg ikke sige, de minder meget om hinanden.

Købte gerne et sæt dali 102 hvis de kunne hænge hvor jeg ønskede, til 7.1, men de er desværre for store.

Men ja selvom dali 104 er en gulvhøjttaler, så er prisen på dem imellem 400-1200kr.

Men det er med at holde øje med div salgs sider, for ind imellem er der folk der bare vil af med deres ting NU. så kan man være heldig.

• #13   16. jul 2012 Ja, det kan du have ret i smiley Jeg bruger dem overhovedet ikke, da jeg jo har mine DC10 (-:

Kommentér på:
Dali 102.

Annonce