{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Valg og fund af standere {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har på min snævre SU sparet sammen til et sæt Dali concept 1 baghøjttalere. Lige nu står de oppe på en væghylde, langt over ørehøjde. Leder derfor efter et par standere i en fornuftig prisklasse som passer dertil.

Jeg må ærligt indrømme at jeg absolut ikke er sikker på præcis hvad det er jeg ønsker mig, derfor er det et MEGET åbent topic.

Prisleje ligger på omkring 500kr (Ja, ganske lavt, men man skal se hvad det rækker til før man sætter prisen op).

Så hvis i kender nogen, eller har nogle bud, ville det være fedt hvis i kunne smide mig et link så jeg kan se på dem, og evt. spore mig ind på præcis hvad det er jeg ønsker mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg og fund af standere
  • #1   26. jun 2012 Hvis du er hurtig er der et par B&W standere på DBA til 200kr i KBH, har selv 4 af dem og de er super gode, koster 2500kr fra nye.

    Havde selv snuppet dem men han kunne ikke levere og har ikke bil =/


  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #2   26. jun 2012 baghøjttalere i et 5.1 bør placeres over ørehøjde (60-90cm) så det gør nu ikke så meget.
    Nu ved jeg jo så ikke om du har 5 eller 7 setup.


  • #4   26. jun 2012 Som de andre siger skal baghøjttalere gerne sidde lidt over ørehøjde. Center og fronter skal selvfølgelig være i ørehøjde.

  • #5   26. jun 2012 Hvoffor hænger du ikke din concept 1 op på vægen.

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #6   26. jun 2012 Eller henter mine standere smiley

  • #7   29. jun 2012 Jeg har et par gamle standere du må få hvis du henter dem. smiley

    6600 Vejen. smiley de er dog ikke ret høje. brugte dem til mine dali 300 og er købt i genbrug for 20kr.


  • #8   29. jun 2012 Jeg anede ikke det var smart at have dem over ørehøjde. Det var alligevel meget smart.

    Jakob: Jeg prøver at "nakke" en bil i dag, og være hos dig senere.. Hvis ikke det er muligt skal du endelig ikke holde dem hen. Først til mølle som man siger. smiley

    Til jer andre: Tak for input. Det med beslag er nok en god idé, for af en eller anden årsag er det som om det er uhyre meget bas når selv 2 små concept 1 står på den væghylde (boret ind i murstensvæg), og nu hvor jeg har sub synes jeg ligesom det er den som skal klare arbejdet. smiley


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #9   30. jun 2012 Intet problem......de ryger videre til en anden eller til storskrald

  • #10   30. jun 2012 Endelig ikke til storskrald! Skal nok hente dem asap!

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #11   5. jul 2012 Thomas,

    Du har til søndag......og så er det sidste udkald


  • #12   5. jul 2012 Jeg skal se hvad jeg kan gøre! Har en aftale med ham som jeg skal låne bilen af, her i weekenden. Kan være at det kan lade sig gøre der. I'll keep in touch. smiley

Kommentér på:
Valg og fund af standere

Annonce